San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Dragonball Z Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk. Wie wil het tegen mij opnemen? Bewerkt: 21 januari 2006 door General Lee
Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 GL ik wil het graag tegen jou opnemen. Wij 2 zitten wat op elkaars golflengte dus dit word een spannende battle. Tenzij jij het niet wilt , Maar ik lever mijn sig zo snel mogelijk in.
Nemean^inf Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ha general lee, Deze misschien vergeten? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20680
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Oh, sorry helemaal vergeten, maar Giorgo is hem nu al aan het maken, dus misschien kan iemand anders mijn plaats overnemen in jou battle. Echt sorry, -supremecars-.
Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Of misschien gaat GL na deze battle tegen jou Supreme. Anyways... GIORGO GL succes, dit word een spannende battle denk ik. Edit : nog even over de border je ziet hem niet goed omdat het een witte border is. Die witte dingen zijn scanlines erdoor. Bewerkt: 21 januari 2006 door Giorgo
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Giorgo General Lee Het stemmen kan beginnen, Giorgo, heel veel succes!
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik kies Ik stem voor General Lee Hij heeft een border, en is wat rustiger. Giorgo die van jou is ook heel mooi!
driverx250 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Van giorgoIs veel beter afgewerkt en dusz ook meer tijd in gestoken! Mijn stem gaat dus naar giorgo
Upstream Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Euhhh...giorgo, ff over die border. Als je hem niet ziet omdat hij wit is, maak hem dan zwart. Net zoals die scanlines, die kunnen veel een veel beter wit aangezien de achtergrond al heel ligt is maken de scanlines het heel onrustig. Mijn stem gaat, desondanks mijn verhaal, toch naar giorgo. Ik kan gewoon echt niet tegen uitgerekte plaatjes. Hoe moelijk is het om shift in te drukken tijdes het resizen?
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Hoe bedoel je uitgerekt? Zo was hij al toen ik hem in de sig zette. En ik hield Shift ingedrukt.
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik stem op GL die van Giorgo vind ik te scanline achtig
Barcelona Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik weet het niet op wie ik moet stemmen, hmm ik stem toch maar op Giorgo Ik vond ze allebei super mooi en moest echt diep na denken op wie ik ging stemmen. Succes!
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Lastige keus, ze zien er beide erg goed uit Aangezien ik de kleuern wat mooier vind, ga ik voor die van Giorgio
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Mijn stem gaat naar Giorgo. Ik vind dat plaatje van General Lee niet zo mooi, hij lijkt een beetje uitgerekt.. Groetjes
Recommended Posts