Jump to content

General Lee vs. Giorgio

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar General Lee, want ik vind die van Giorgo wat te wild. De scanlines zijn ook wat te fel.

Geplaatst:

Ik stem op General Lee. Ik vind de sig beter overkomen. Die van Giorgo is te wilderig.

Daarmee wil ik bedoelen, te veel effecten gebruikt.

Geplaatst:
Ik stem op General Lee. Ik vind de sig beter overkomen. Die van Giorgo is te wilderig.

Daarmee wil ik bedoelen, te veel effecten gebruikt.

Ik ben het ermee eens! Dus mijn stem gaat naar:''General Lee''.

Groeten Gtaboy107. :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat toch iedereen op General Lee stemt doe ik het ook. Alleen de kwaliteit van die roze gaat richting de cartoon strip. Ik hou van modern, glans, glad etc.

Ik heb de stemmen alvast geteld:

General Lee: 7

Giorgo: 4

Ik weet niet hoe jullie de stemmen tellen maar ik verveelde mij, en heb dit even gedaan. Ga nu slapen, morgen maandag en eerste uur vrij, moet normaal tot 3 uur en die uur valt uit dus moet ik tot 2 uur. Mooie dag. :)

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Ik stem Giorgio, die van General Lee is uitgerekt, of ingedrukt, is maar van welke kan je het bekijkt.

Giorgio +1.

Geplaatst:

Ik stem op even denken :? Giorgio gewoon een cool plaatje die van General lee is ook leuk maar ik vind het niet zo mooie kleur.

General Lee 8

Giorgo 10

Stemmen kan tot 23:59:59.

Bewerkt: door General Lee

Hahaha ik post net hetzelfde...

Giorgo-10

General Lee-8

Mensen nog bedankt voor op mij te stemmen en GL er kan nog veel gebeuren hoor de battle is niet ten einde.

Daarmee bedoel ik dat je nog heus kunt winnen hoor.

Succes.

Bewerkt: door Giorgo

Nog veel succes, Giorgo :D

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Ik vind beide niet echt DBZ uitstralen maare die van Giorgo wel t meeste dus me stem gaat naar Giorgo..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...