JB940 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik vlieg de hele tijd rond het gele puntje maar hij jumpt niet uit dat stomme vliegtuig!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Als je door de rode carona (hoog in de lucht) bent gevlogen moet je er zelf uitspringen. Dan komt er in beeld ongeveer deze tekst: "Jump". Spring dan meteen uit het vliegtuig, en je krijgt een kleine cutscene. Land in dat rode ding op de wal. Als je in het water terecht komt, zwem je naar de kant en jump je op de wal. Dan moet je eerst een mes pakken en 2 mannen vermoorden. Daarna ga je het gebouw in. Succes! Reageren
JB940 Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 waar is die carona/ Reageren
Xtrafresh Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 HOOG sammy kijk omHOOG sammy! Die corona zit echt onzinnig hoog, en lekker tussen de wolken. Reageren
JB940 Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 kan iemand mischien een klein stukje van de kaart laten zien waar ide zit en het lieftb ook hoe hoog(het balkjhe dat je links ziet van hoe hoog je vliegt) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Je moet dat balkje 1x helemaal vol hebben en dan bijna nog een keer vol. Je zet hem dan wel hangen, ik zorg wel even voor een kaartje waar die carona zit. De carona zit ongeveer bij de stip. Je moet dus 1x een balkje vol en dan bijna nog een keer. Dan zie je de carona wel zweven. Als je er dan doorheen vliegt, spring er dan meteen uit. Je ziet dan een filmpje en je land. Meer informatie zie Dan and Blast op WiKiGTA. Succes! Bewerkt: 21 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Als ik bij de corona ben of ik zak omlaag of als ik eruit spring dan krijg i kdie parashute wel maar als het vliegtuig het water of de grond raakt dan staat er mission failed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.