.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 wisten jullie dat je met de Quad ook als je achteruit rijt een wheelie kan maken Doe het zo : Hou het Wheelie knopje alvast in en rij achteruit makkelijk toch !? Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Wat bedoel je met het Wheelie knopje ? Je kan wel een rijdende Stoppie doen door (op ps2) een stoppie te doen en zeer snel achteruit te gaan. Maar als je analog stick naar voor duwt en naar achter rijdt beweegt de quad wat omdat hij zijn vering gebruikt maar hij trekt geen Wheelie hoor. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 je drukt op het knopje waar je met een motor een wheelie maakt bij ps2 geloof ik Right Analoge naar voren en dan naar Achteren rijden met de Quad dan maak je een Wheelie achteruitrijdend ! lol Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Dat is niet waar hoor, want ik heb het net geprobeerd, maar het lukte niet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik denk dat jij de handling.cfg hebt aangepast dit heb ik in VC ook gedaan. Dan trekt alke auto automatisch een wheelie. Of heb je dat niet gedaan ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 nee, je houdt de knop waar je de Wheelie mee maakt ingedrukt en rijd achteruit met je quad ! btw probeer een paar keer het lukt niet altijd kom ik nu net achter !!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.