Jump to content

Big Bear vs.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Dragonball Z

Soort design: Signature

Size design: max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: 22 Januarie-23:59

Gelieve een Battle, vanwege het feit dat dit mijn 3e Siganture is:

Big Bear

bestesig31wc.png

Bewerkt: door Big Bear

Ik ga wel

Dit is de mijne:

dragenballz9ng.gif

EDIT: voor ik het vergeet, upstream is een andere nick van mij.

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar DMWTM30, ziet eruit alsof er meer aan gedaan is en de render vind ik ook heel mooi.

Big Bear, die van jou is ook mooi hoor. :Y

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Big Bear, die is veel vrolijker en heeft mooier kleuren gebruik. Big Bear dus ;)

Geplaatst:
:? Heb ik ja gezegd :? ik zei toch duidelijk een beginner, en DMWT30 is toch al veel langer met PS overweg dan ik
Geplaatst:
:? Heb ik ja gezegd :? ik zei toch duidelijk een beginner, en DMWT30 is toch al veel langer met PS overweg dan ik

Oke, dan tellen de stemmen hierboven niet mee. Sorry, liet gewoon mijn deelname zien. :cab:

Geplaatst:

Ik heb photoshop nu een week of 2

als je de battle tegen mij wil moet je het ff zeggen

dit is in ieder geval mijn sig

dbzsig5fo.jpg

~Shadow~

• 3 weken later...
Geplaatst:

Big Bear gaat hier nog wat gebeuren? Als je niet meer weet wat je met je topic aan moet pb Slimm of mij dan.

Geplaatst:

Die van ~Shadow~ is echt mooi! maar je hebt hem niet zelf gemaakt dat weet ik nu al.... miss. hulp van een vriend gehad?

Als je tegen Shadow bent is m'n stem Shadow

Die van ~Shadow~ is echt mooi! maar je hebt hem niet zelf gemaakt dat weet ik nu al.... miss. hulp van een vriend gehad?

Dus als ik later kom met een mooie sig zeg jij dat ook tegen mij?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Waarom kan Shadow die niet zelf gemaakt hebben?, Mischien leert hij wel heel snel omgaan met proggies als Photoshop...

Anywayz als ik dan moet kiezen dan gaat me stem naar Shadow.. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is deze battle nou officieel aan de gang of niet? Big Bear laat eens wat van je horen en vertel hoe het zit anders close ik deze battle.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...