~Lance Vance Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Zou iemand voor mij de eerste missie van OG Loc en de enige missie van Cesar Vialpando willen doen? Ik weet dat ik veel vraag maar dit zijn de soort missies waar ik niet zo super in ben en waar ik graag verder wil, dus bij voorbaat dank. Er staat een snelle motor in de garage, dus vervoer is geen probleem. Dude?
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik wil wel weer !! Kijk anders ook op WiKiGTA voor tips en hoe je het moet doen, verder helpt oefenen ook. Ik ben al bezig !! Voltooid: De beloning was respect + en $1000,- erbij. Ik heb wéér geen cheats of mods gebruikt. Veel succes verder, de savegame vind je in de bijlage. Werkten die andere savegame's goed? Het is niet erg hoor, ik doe ze met veel plezier. Maar ze zelf halen is altijd leuk toch? Bewerkt: 21 januari 2006 door Ruurd31
~Lance Vance Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik weet het, ik doe ze ook heel vaak achter elkaar maar dit soort missies zijn gewoon k*t voor mij en ik blijf steeds falen ervoor.... Tjah ik weet niet tis natuurlijk niet de bedoeling dat ik alles voor me laat uitspelen maar deze shitmissies dat moet gewoon even anders kom ik niet verder.... Edit: De andere saves werkten prima, zelf halen is inderdaad leuker maar als het na 8 keer nog niet lukt houd ik het liever voor gezien... >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje<<< Bewerkt: 25 januari 2006 door Dizzee
Recommended Posts