Jump to content

San Andreas weer opnieuw gaan spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA: San Andreas al 3x uitgespeeld! (Ja ik weet het, ik ben gek :bonk: ) Maar ik vind ten eerste San Andreas een fantastische verhaallijn hebben en ik vind het gewoon leuk om bijv. in Los Santos een beetje aan te klooien in het begin, zoals dan weer een bezoekje aan Ryder brengen om bij de haven kisten te stelen om vervolgens dezelfde avond naar de homeparty van OG Loc te gaan! Ik kan me dan goed inleven in de personage, en daarom vind ik GTA: SA zo'n fantastisch en sterk spel! (Net zoals GTA: VC en GTA: LCS en andere GTA's eigenlijk :puh: ) ;)

Geplaatst:

ik heb san andreas nu al 2x uitgspeeld en t blijft gwoon leuk spel en ook lkkr vil modde natuurluk :bier:

oh jah glijk ff vraagje hoe open je .rar bestande :?

Geplaatst:

.rar bestanden open je met een programma dat Winrar heet. Je kunt <<< hier >>> dit programma downloaden (40 dagen trial versie met wat functies uitgeschakeld). En over dat SA opnieuw spelen: ik ben inmiddels aan mijn 6e keer begonnen :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Soms speel ik een missie die ik leuk vind opnieuw, maar ik heb al 100% in één savegame die ik helemaal zelf heb gedaan. Nu zoek ik naar wat Easter Eggs en wat grappige bugs en trucjes. Of ik maak gewoon een beetje lol in de wereld van San Andreas :Y

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:
.rar bestanden open je met een programma dat Winrar heet. Je kunt <<< hier >>> dit programma downloaden (40 dagen trial versie met wat functies uitgeschakeld). En over dat SA opnieuw spelen: ik ben inmiddels aan mijn 6e keer begonnen :Y

oh dus tog da programma kende ik allang alleen kad t niemir op mn pc staan :ch:

tog maar wir ff erop zette :*D

tnx

Geplaatst:

Vind het jammer dat het niet meer om "the hood" draaide. De fijnste plek in san andreas is toch je hood, kon je maar meer doen met smoke ryder enzo, al zijn 't nu je vijanden :(

Geplaatst:

2 de tip vieg 15 minuten naar het noorden om meer gang gebieden over te nemen

of ga lekker in grove street hangen met je homies

dat is al een Bekende EE !!

Sorry hoor maar dat is geen EE maar een glitch.

Dat wou ik even kwijt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...