~Shadow~ Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Hier zijn een paar van mijn sigs,ik heb photoshop cs2 pas 4 dagen ben dus nog best een noob proost Ik heb ze gemaakt voor op een graphic forum waar ik lid ben vandaar dat de naam anders is Reageren
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 srry voor allemaal een 6 je steets hetzelfde aleen andere kleur en de tekst daar moet je ook wat aan doen Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er heel mooi uit Vooral die 1ste spreekt me erg aan Gemiddelde score: 8.5 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ha shadow zit jij hier ook? Lol echt ruig. Al eerder gezegd enzo ik vind dat je goed aan het verbeteren bent en echt wat wilt proberen met je ps. http://img513.imageshack.us/img513/6846/knight3aj.jpg Deze style moet je aanhouden joh die style is erg netjes gedaan heel super. Kvind hem heel mooi, ook de border is goed gelukt. Prima sigs, vooral dat je misschine nog wat tuts gevolgd hebt etc. srry voor allemaal een 6 jesteets hetzelfde aleen andere kleur en de tekst daar moet je ook wat aan doen steeds het zelfde? Dat zie ik er niet in terug. Ze zijn erg netjes. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 steets hetzelfde aleen andere kleur Ik vind dat helemaal niet zo, ze zijn juist allemaal verschillend.. Ik vind ze allemaal mooi, behalve de eerste, die is totaal mijn smaak niet.. De 2e, 3e en 5e springen er echt uit voor mij.. Gezamelijk geef ik ze een 8/10. Echt, helemaal niet slecht Groetjes Reageren
Upstream Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Jammer dat ze allemaal een border missen. Voor de rest zijn het prima signatures, volgens mij doe je het al veel langer dan 4 dagen. Want ze zien er allemaal top uit. Reageren
Mpp Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 steets hetzelfde aleen andere kleur Ik vind dat helemaal niet zo, ze zijn juist allemaal verschillend.. Ik vind ze allemaal mooi, behalve de eerste, die is totaal mijn smaak niet.. De 2e, 3e en 5e springen er echt uit voor mij.. Gezamelijk geef ik ze een 8/10. Echt, helemaal niet slecht Groetjes ik bedoel : Vind ik gewoon lelijk Te licht ( te oranje) Veelste donker en rood Die is wel mooi KUTGW\ Veelste groen Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Tja, dan kan je bij die van mij zeggen: TE zwart-wit En bij die van jou: TE grijs... Dat zegt niets over dat ze steeds hetzelfde zijn. Ze hebben allemaal een ander thema, andere lettertypes, andere kleuren, andere renders, noem maar op.. Wat vind je dan zo hetzelfde aan die sig's? Groetjes Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 die resident evil spreekt me zeer aan je snapt wel waarom kijk maar naar mijn sig. Reageren
~Shadow~ Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Jammer dat ze allemaal een border missen.Voor de rest zijn het prima signatures, volgens mij doe je het al veel langer dan 4 dagen. Want ze zien er allemaal top uit. het kan ook een dag of 2 meer zijn hou het niet bij lawl supreme leuk je hier ook te zien bedankt voor het commentaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.