gta-krc-lover Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 hey everybody wanneer kun je de missie in de ammu-nation doen :huh: da is die missie waar ge allemaal mannekes moe neerschieten van GTA3 gta-krc-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 hey everybody wanneer kun je de missie in de ammu-nation doen :huh: da is die missie waar ge allemaal mannekes moe neerschieten van GTA3 gta-krc-lover Volgens mij de tweede of de derde missie van de malibu club! (Handtekening gestolen? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 (bewerkt) sorry 8-bal :ph34r: ik kon er geen vinde waar heb jij die vandaan? :blink: ik vind er geen <_< Bewerkt: 2 september 2004 door gta-krc-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 sorry 8-bal :ph34r: ik kon er geen vinde waar heb jij die vandaan? :blink: ik vind er geen <_< Geeft niet hoor! Ik heb zelf ze allemaal naast elkaar gezet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Volgens mij de tweede of de derde missie van de malibu club! Klopt, en na de laatste missie van de malibu club ( de bankroof) is er een nieuwe side-mission beschikbaar waarmee je "snel-laden"kunt verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen! dat is best handig vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen! dat is best handig vind ik ja echt wel! Je kan ook doorschieten met de bazooka! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Volgens mij kan dat meteen al na The Shootist hoor, maar met snelladen schiet tie niet in één keer door. Je moet nog wel éven wachten voordatie weer herlaadt heeft. Mijn hoogste score bij The Shooter is trouwens 96% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.