bonoo Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hallo luitjes, Wie kan me vertellen hoe ik zon Hele mooie sig maak? ik heb Photoshop CS2 Engels Wie dat zou kunnen uitleggen GEWELDIG Voeg me toe op msn: *verwijderd* Groetjes, >>> Door .Levi: Email adressen op het forum zetten is verboden. Lees de regels.<<<
Froop Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Beste Bonoo. We hebben hier en tutorial sectie waar je veel tutorials over een sig maken kunt vinden. Als je nog andere vragen hebt kun je ze hier stellen. ps:Ik raad je aan om geen e-mail adressen te posten, dat is tegen de regels en ook onveilig.
bonoo Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Hoezo is dat onveilig? En net als jou sig dat wil ik ook kunnen Ik snap er egt helemaal niks van Als ik een brushe heb hoe voeg ik hem dan toe? Bewerkt: 22 januari 2006 door bonoo
Slimm Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Zie froops post, we hebben een erg grote Tutorial sectie. Kom je er niet uit, stel dan daar je vraag Succes! Closed.
Recommended Posts