Jump to content

members gezocht gta stunt clan


qaiz

Recommended Posts

hoi mensen wij hebben sinds 4 weken een nieuwe clan ik met een vriend vna me we hebbe nvan tevoren al in een clan gezete nen zijn aardig goed nou ziijn wij op zoek naar een member die kan stunten en edite stunten hoeft niet persee dat leren we je wil maar zowieso gta vc moet je hebben.

en nog een vraag heeft iemand een savegame met een superangel in de garage voor mij :D

voor de mensen die niet weten wat zon clan allemaal doet hier een filmpje van onze clan.

http://www.youruploadservice.be/uploads/e1984-21/0n_Fir3.rar

deze is redelijk oud dus let niet op hoe slecht hij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje gedownload en ik vond het allemaal erg knap gedaan! Ik houd zelf ook erg van stunten in GTA, met Vice City als favoriet.

Maar kun je, zoals Thabit ook zegt, even wat meer vertellen over wat zo'n clan precies inhoud? Want ik weet nu niet echt wat ik me erbij voor kan stellen...

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk er is een site genaamd gtastunting.com daar staan wij oip geregistreerd dat is een stutn site voor stunters en clans maar kijk wij zijn nog niet zo lang active dus moeten nog veel voorbereidingen treffen we willen eiglijk ook pas beginnen als wij nog 1 a 2 members hebben daarom heb ik het hier gevraagd.

maar onze site komt nog wel.

dus kijk gerust is rond op gtastuning je meot wel even registreren om dingen tedownloaden dus GL.

en verder als je onze clan zou willen joinen zulle nwe je goed ontvangen en zul je ook in onze stunt videos komen :):)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil erg graag meedfoen als het tenminste mag.

Ik heb juist gemod veel stunteilanden enz.. en ik stunt heel graag dus als het mag direct !

Ik zocht naar zoiets als dit in het nederlands dus daarom mag ik joinen ?

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk jullie mogen joinen maar weetje wat het is je hebt mijn filmpje hopelijk gezien wij doen het zonder mods :sst: maar ja en gta sa doen we al ik doe het maar af en toe maar slammers (member) die doet alleen gta sa dus ja je mag joinen alleen dan zou je even je msn moeten geven dan spreken we alles verder af je mag wel met mods maar dan moet het niet te extreme gemod zijn ok?? :*D:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...