goldenarrow Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 hoe trek je je leon suites uit en gewonen kleren aan ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Om van kleren te verwisselen moet je in dit icoontje gaan staan: Daarna kan je met de pijltjestoetsen een andere outfit kiezen en daarna drukje op het kruisje om die outfit aan te doen. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 maar je moet ook opdrachten doen om meer outfits vrij te spelen Reageren
kayke Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 maar hoe kom je aan aal die kleren :? Reageren
VforV Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Zoals Dogwatch zei: Door opdrachten te doen. Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 hoe of wanneer krijg ik de Hero carb uitfit Reageren
quinton Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 hoe of wanneer krijg ik de Hero carb uitfit volgens mij pas bij 100% maar dat weet ik niet cker. Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 hoe of wanneer krijg ik de Hero carb uitfit Reageren
quinton Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 hoe of wanneer krijg ik de Hero carb uitfit dat zeg ik net. Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 dank je wel quinton maar ik vraag het toch aan iemand anders Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Welkom op het forum Tomvanhulst, Als je je vraag hebt gesteld kan iedereen er gewoon op antwoorden. Als een antwoord jouw vragen niet beantwoord, of je wacht nog op meer reacties hoef je verder niets te doen. Er reageren vanzelf meer mensen. Steeds dezelfde vraag stellen is derhalve niet nodig. En nee, ik heb ook geen idee wanneer je die outfit krijgt Reageren
quinton Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Tomvanhulst ik heb ff gezocht en ik heb het antwoord gevonden: Hero Garb This'll make Toni the true hero of Liberty City. To unlock this outfit complete level 15 of the Avenging Angels Missions in Shoreside Vale. wil je die van de andere outfits ook weten dit is de link:>>>KLIK<<< Quinton Bewerkt: 22 januari 2006 door quinton Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 De hero garb outfit krijg je wanneer je level 15 van de Avenging Angels missies in Shoreside Vale hebt uitgespeeld. Meer informatie over de avenging angels missies kan je hier en hier vinden. Edit: guinton was me voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.