Jump to content

Vriendinnetjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb nu 1 vriendin (Denise) dus ik was met haar naar Ten Bottles gegaan, daar zag je ze flirten maar daarna bleef ze achter me aan lopen, dus toen heb ik haar doodgeschoten..... Mijn vraag is wat moet je allemaal doen op een date?

Geplaatst: (bewerkt)

Denise is een vreemd meisje, ze wil graag drinken bij het glaasje vlakbij haar huis. Verder kun je ook gaan rondrijden, als Denise dan Ballas-members ziet gaat ze er op schieten. Schiet Denise dan genoeg Ballas-members dood dan zal ze zeggen, dat de date leuk was en je haar naar huis wilt brengen.

Je kunt ook drinken zoals ik zei, dan rijd je naar het dichst bijzijnde glaasje toe en loop je naar de gele marker. Dan krijg je een filmpje te zien, dat de date heel leuk en romatisch is.

Tenslotte heb je haar dood geschoten, dat is niet zo slim. Als je haar eenmaal vermoord hebt en je hebt saved krijg je haar nooit weer terug. Ze is niet echt nodig voor de 100% maar toch altijd wel leuk.

Zie hier (klik) voor meer informatie over Denise Robbinson.

Bewerkt: door Ruurd31

ik vind vriendinnen gezeur maar die moet je toch voor 100%??

BTW MTA SA komt vanavond uit om 23:00 kijk op gtagames.nl voor meer info

Gtaboooy :Y

250 posts YE

Bewerkt: door gtaboooy

wies de ene op bij de auto school

Daar Staat der dat ik skinny boy moet worden ofzo :?

:cya:

Bewerkt: door Criminalgamer
Geplaatst:

Nee, ze zijn niet nodig voor de 100%. Bij sommige vriendinnen heb je er wel voordeel van als ze jou vriendinnen zijn. Bijvoorbeeld geen wapens verliezen, of mooie kleren waar je veel sex-appeal van krijgt.

Die ene meid in de autoschool heet Michelle Cannes, als je haar ontmoet kun je gratis je auto's Pay 'n Sprayen. Dan wordt je auto netjes gerepareerd. Dat skinny gedoe krijg je als je te dun bent, ze wil graag dat je dikker bent. De ene vriendin wil graag dikke vrienden de andere wil een afgetrainde vriend hebben. Zo heeft elke vriendin haar eisen.

Geplaatst:

Nee, ze zijn niet nodig voor de 100%. Bij sommige vriendinnen heb je er wel voordeel van als ze jou vriendinnen zijn. Bijvoorbeeld geen wapens verliezen, of mooie kleren waar je veel sex-appeal van krijgt.

Die ene meid in de autoschool heet Michelle Cannes, als je haar ontmoet kun je gratis je auto's Pay 'n Sprayen. Dan wordt je auto netjes gerepareerd. Dat skinny gedoe krijg je als je te dun bent, ze wil graag dat je dikker bent. De ene vriendin wil graag dikke vrienden de andere wil een afgetrainde vriend hebben. Zo heeft elke vriendin haar eisen.

en bij elke Date .. heb je na een tijdje (50% geloof ik) de auto pakken

die van Dat ziekenhuis mens (weet naam ff niet) krijg je een Witte Romero !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...