Jump to content

alcatraz

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, waarom niet...

Zulke dingen zullen we nooit te weten komen, het heeft denk ik iets te maken met gebrek aan missies of tijd... Je kan Alcatraz natuurlijk wel in San Andreas zetten, maar dan moet je er wel iets mee kunnen doen.

Blijkbaar hadden ze bij Rockstar geen inspiratie of tijd ervoor.

Een exact antwoord op deze vraag zal niemand hier op dit forum kunnen geven, tenzij er iemand van GTAForum bij Rockstar werkt. :)

Geplaatst:
Tja, waarom niet...

Zulke dingen zullen we nooit te weten komen, het heeft denk ik iets te maken met gebrek aan missies of tijd... Je kan Alcatraz natuurlijk wel in San Andreas zetten, maar dan moet je er wel iets mee kunnen doen.

Blijkbaar hadden ze bij Rockstar geen inspiratie of tijd ervoor.

Een exact antwoord op deze vraag zal niemand hier op dit forum kunnen geven, tenzij er iemand van GTAForum bij Rockstar werkt. :)

Wanneer hij het dan publiceerd op gtaforum.nl dan werkt hij er gelijk niet meer... :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is dat voormalige gevangenis eiland in Fan Francisco. Het heeft er ooit in gezeten, maar is eruit gehaald, ik weet ook niet waarom. Ze hadden eerst heelSan Andreas afgezocht om iets van Alcatraz te vinden, maar ze hadden niks gevonden.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Alcatraz is een beroemde gevangenis.

aerial2.jpg

Zoek op Google naar: "The Rock" een film waarin sean connery terroristen moet uitschakelen, daar hebben ze het opgenomen. zo zie je de binnen kant :Y

Geplaatst:

Misschien kan iemand een mod maken met Alcatraz erin.. Dat je daar dan bijvoorbeeld een savehouse hebt ofzo...

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Alcatraz zit inderdaad niet in het spel.

Leden van gtaforum (waarnder ik) hadden een team opgestart en de map van SA in 25 delen gedaan en iedereen kreeg een deel.

We vonden allemaal Easter Eggs, jammer genoeg niets van Alcatraz.

Wel liggen er op de bodem 2 groe rotsblokken en de SF breukslijn.

Waarom het er niet inzit ? weet niemand behalve R* denk ik.

Ook is er gezocht in de Interior Hell en er is niets te vinden.

Dat topic vind je trouwens hier (hier staat alles over Alcatraz).

Een mod maken ? dat lukt ZEKER een brug erheen en alcatraz maken, ben ik 100% zeker van dat het lukt.

Giorgo

Geplaatst:

een brug naar alcatraz zal ik zkr niet maken het is zo onrealistiesch plaats er dan wat

bootjes en een helipad met helicopter :*D

Geplaatst:

idd. een brug :D

Klopt niet echt! Maar natuurlijk als je A. wilt maken moet je zien dat je ook binnen in het prison kan eh!

Geplaatst:

Als je goed kijkt vind je hem wel. JOKE ;)

dit is de map van gta san andreas (VOOR!) de release van de game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...