shanon Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Waarom zit alcatraz niet in san andreas?? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Tja, waarom niet... Zulke dingen zullen we nooit te weten komen, het heeft denk ik iets te maken met gebrek aan missies of tijd... Je kan Alcatraz natuurlijk wel in San Andreas zetten, maar dan moet je er wel iets mee kunnen doen. Blijkbaar hadden ze bij Rockstar geen inspiratie of tijd ervoor. Een exact antwoord op deze vraag zal niemand hier op dit forum kunnen geven, tenzij er iemand van GTAForum bij Rockstar werkt. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Tja, waarom niet...Zulke dingen zullen we nooit te weten komen, het heeft denk ik iets te maken met gebrek aan missies of tijd... Je kan Alcatraz natuurlijk wel in San Andreas zetten, maar dan moet je er wel iets mee kunnen doen. Blijkbaar hadden ze bij Rockstar geen inspiratie of tijd ervoor. Een exact antwoord op deze vraag zal niemand hier op dit forum kunnen geven, tenzij er iemand van GTAForum bij Rockstar werkt. Wanneer hij het dan publiceerd op gtaforum.nl dan werkt hij er gelijk niet meer... Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Dat is dat voormalige gevangenis eiland in Fan Francisco. Het heeft er ooit in gezeten, maar is eruit gehaald, ik weet ook niet waarom. Ze hadden eerst heelSan Andreas afgezocht om iets van Alcatraz te vinden, maar ze hadden niks gevonden. Bewerkt: 22 januari 2006 door Nickonly Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Alcatraz is een beroemde gevangenis. Zoek op Google naar: "The Rock" een film waarin sean connery terroristen moet uitschakelen, daar hebben ze het opgenomen. zo zie je de binnen kant Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Misschien kan iemand een mod maken met Alcatraz erin.. Dat je daar dan bijvoorbeeld een savehouse hebt ofzo... Groetjes Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Alcatraz zit inderdaad niet in het spel. Leden van gtaforum (waarnder ik) hadden een team opgestart en de map van SA in 25 delen gedaan en iedereen kreeg een deel. We vonden allemaal Easter Eggs, jammer genoeg niets van Alcatraz. Wel liggen er op de bodem 2 groe rotsblokken en de SF breukslijn. Waarom het er niet inzit ? weet niemand behalve R* denk ik. Ook is er gezocht in de Interior Hell en er is niets te vinden. Dat topic vind je trouwens hier (hier staat alles over Alcatraz). Een mod maken ? dat lukt ZEKER een brug erheen en alcatraz maken, ben ik 100% zeker van dat het lukt. ________________ Giorgo Reageren
gta_player Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 een brug naar alcatraz zal ik zkr niet maken het is zo onrealistiesch plaats er dan wat bootjes en een helipad met helicopter Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 idd. een brug Klopt niet echt! Maar natuurlijk als je A. wilt maken moet je zien dat je ook binnen in het prison kan eh! Reageren
shanon Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Als je goed kijkt vind je hem wel. JOKE dit is de map van gta san andreas (VOOR!) de release van de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.