Jump to content

lord of the rings

Wat vinden jullie van lord of the rings?  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van lord of the rings?

• Helemaal geweldig
      10
    • mooi maar daar blijft het bij
      2
    • niks aan maar ziet er wel mooi uit
      2
    • wel leuk maar ziet er niet mooi uit
      1
    • niet leuk en ziet er ook niet mooi uit
      1
    • Zit geen goed verhaal in
      0
    • Ik heb er geen een gezien
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou weleens willen weten wat jullie van lord of the rings vinden ik vind het zelf geweldige films :puh: B) sorry dat ik 2 keer dezelfde poll heb gemaakt er stond er namelijk al 1 sorry hiervoor

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Vet coole films, 3 is het best, de eerste 2 ben ik nog niet uit want ik vind zowel 1 als 2 heel cool. Heb ze ook alle 3 al in huis 3 verschillende, 1 Video, 2 illegaal gebrand cdtje en 3 op origneel dvd, waarop ook nog hele vette specials opstaan.

Geplaatst:
Ik heb ze op school gezien en ik ga binnenkort deel 1 huren

Er wordt gevraagt wat je er van vindt, niet of je ze hebt gezien en of je van plan bent om ze te huren ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

LOTR haha eindelijk een simpele vraag.. :D

The lord of the rings is de mooieste trilogie ooit gemaakt..

Ik quote ff iets van het andere LOTR topic.. :puh:

Gelukkig zijn er nog mensen die het begrijpen LOTR de beste film triologie ooit gemaakt wat valt er nog meer te zeggen niks toch 

Anyway welk deel denk je dan 

ok laat ik het zo zeggen de echte fans snappen me wel

The fellowship of the ring: Weathertop & Amon Hen

The two towers: zonder twijfel Helmsdeep

The return of the king: Minas Tirith, Shelobs Lair, Mount doom (het stuk dat ze er bijna zijn en dat ze er zijn duz  ) The black gate, en het einde dat ze weg varen met die boot fantastisch gewoon 

J.R.R. Tolkien, Peter Jackson, en de hele LOTR cast bedankt voor deze geweldige film..  Hopelijk bied The Hobbit het zelfe wat ik in alle LOTR films zag

Ik heb gestemt op helemaal geweldig wat je ook best wel uit deze tekst kan opmaken.. ;)

Beetje offtopic: Binnenkort komt de geweldige RTS game The lord of the rings. The Battle For Middle Earth.. B) voor meer info kijk je op www.eagames.com ;)

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

die gevechten vind ik wel bruut....maar op het eind bij deel vind ik weer nep...die orcs hadden anders hard gewonnen

• 2 weken later...
Geplaatst:
die gevechten vind ik wel bruut....maar op het eind bij deel vind ik weer nep...die orcs hadden anders hard gewonnen

Orcs..? :huh:

Jah jah duidelijk liggen slapen of na een tijdje uitgezet of nie opgelet.. :rolleyes:

Het waren duz Uruk-Hai... Bij Helmsdeep enne het was cker nie nep het is de grootste oorlog ooit vertoont op het witte doek.. :rolleyes:

En jah die Uruk-Hai hadden in feite gewonnen maare vergeet nie dat de film gebasseerd is op het boek.. <_<

Anyways LOTR voor ALTIJD..!!!!!!!!!!!!!!!! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het is maar stom dat ze er een einde aan hebben gemaakt zodat er geen nieuw deel meer kan komen, spijtig.

Geplaatst:
Het is maar stom dat ze er een einde aan hebben gemaakt zodat er geen nieuw deel meer kan komen, spijtig.

Als ze verder gaan dan is het verhaal niet origineel meer duz aan de ene kant wel goed dat ze stoppen.. :) Maare toch ook wel weer jammer.. :( Anyways /me is waiting for The Hobbit.. :rolleyes: B)

Geplaatst:

Misschien gaan de makers wel weer een andere film maken die ook weer zo goed word of misschien zelfs wel beter word.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...