Le MrG Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Nog maar 40 Minuten dames en heren De spanning is niet meer te HOUDEN ! Reageren
Azer Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Die kan je er volgens mij gewoon inlaten.werken zal die iig niet Reageren
M.Toreno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) zodra de fanboys geen zuurstofflessen meer nodig hebben is de anti-cheat misschien al gekraakt , of toch niet(misschien duikt er vanzelf een site op met de bijberhorende 'countdown'? ok er zit een updater bij, maar ik verwacht dat t op de microsoft manier zal gaan trouwens, wat zijn er ontiegelijk veel servers online voor MTASA zeg, wat een geldverspelling, krijg al die servers maar eens vol. Bewerkt: 22 januari 2006 door M.Toreno Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik heb probleem ik zou niet weten wat ik moet doen ze zeggen eerste dat er een instance of GTA is running en dat moet be terminated ofzo want you do that now dan doe ik ja en dan staat er deze toepassing kan niet worden gestart omdar d3dx926.dll niet kan worden gevonden hij zegt dat ik de toepassing opnieuw moet installeren en ik heb trouwens V1 Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Aan de foutmelding te zien, moet je DirectX9 (opnieuw) instaleren.. Reageren
Crifox Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb directx en sa ff geïnstaleerd (opnieuw) en krijg weer deze foutmelding Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oploaasen Bewerkt: 23 januari 2006 door Crifox Reageren
M.Toreno Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Patrick, die dll's worden niet met directx 9 geïnstalleerd, alleen met de sdk......................... t beste is ff googlen naar dat bestand, er zijn diverse sites waarbij je t kunt downloaden. zelfde geldt voor jou crifox(dat bestand komt niet van directx denk ik, eerder van zo'n c++ 'compiler'; wel vreemd dat t bij jou ontbreekt want volgens de MTA website hebben ze in het nieuwe installatieprogramma het dll bestand toegevoegd) o ja, als je die bestanden in de system32 map stopt is t probleem als t goed is verholpen( standaard locatie is C:\Windows\system32 ) Bewerkt: 23 januari 2006 door M.Toreno Reageren
weetevengeennaam Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb directx en sa ff geïnstaleerd (opnieuw) en krijg weer deze foutmeldingDeze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oploaasen Zodra je Sa opnieuw had geinstalleerd dan moet je MTA:SA ook weer opnieuw instaleren en check na het instaleren van MTA:SA of er in je Installatie map van GTA:SA een mapje zit die MTA heet en of de file MSVCR71.dll in dat mapje MTA erbij zit Bewerkt: 23 januari 2006 door weetevengeennaam Reageren
Crifox Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb directx en sa ff geïnstaleerd (opnieuw) en krijg weer deze foutmelding Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oploaasen Zodra je Sa opnieuw had geinstalleerd dan moet je MTA:SA ook weer opnieuw instaleren en check na het instaleren van MTA:SA of er in je Installatie map van GTA:SA een mapje zit die MTA heet en of de file MSVCR71.dll in dat mapje MTA erbij zit Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb na de installatie van sa ook weer opnieuw MTA geïnstaleerd, overigens ontbreekt inderdaad dat bestandje in de MTA map..... EDIT: Ik heb het bestandje gevonden, ik ga hem zo uitproberen EDIT2: Yes, hij werkt! Het is idd gewoon en kwestie van MSVCR71.dll downloaden..... Bewerkt: 23 januari 2006 door Crifox Reageren
johndeere Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 hoi ik heb mta sa ook geinstalleerd maar dan zegt tie dat er al iets van sa draait dat moet eerst terminated worden voor mta kan draaien dan zeg ik dat is goed vervolgens begint de cd te draaien en dan doet tie niks meer moet ik dan nog iets starten want de gewone sa doet het dan ook niet meer en ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleeerd Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik moet dus d3dx926.dll via google opzoeken ofzo? ik heb GTA Sa opneiuw geinstaleerd en mTA Sa en directX9 ofzo ook al Gtaboooy Reageren
weetevengeennaam Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) deleted Bewerkt: 24 januari 2006 door weetevengeennaam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.