Jump to content

Die focking NRG bike mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een mod om een vette scooter in je game te hebben, maar die wil gewoon voor geen ene sodemieter draaien op san andreas!!! ik weet niet hoe hun hem in de game hebben gekregen maar heel mn SA is verneukt nu. Slaat vast tijdens 't opstarten. En kan em niet meer uninstallen die NRG .. Kent iemand dit probleem en weet je ook hoe dit op te lossen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je geen backup hebt gemaakt, denk ik dat je gewoon het best weer SA opnieuw installeren.'

Ohja en nog iets wat ik best wel handig vind.. Maak een Sanandreas map waarop je mod en een originele zo kan je alles wat mislukt is gewoon uit de originele map halen. Het neemt wel 2x zoveel ruimte in maar zelf vind ik het handiger dan heel de tijd backups te maken.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst: (bewerkt)

Unistallen? Onmogelijk! Je had van te voren Backups moeten maken van de scooter die gereplacet zou worden VOORDAT je de mod gebruikte. Om dit op te lossen zou je San Andreas opnieuw moeten installeren (als je geen backups hebt gemaakt) Als je backups hebt gemaakt, dan kun je in dit geval deze gebruiken.

*Je weet niet hoe je het erin gekregen hebt? Nou als het goed is heb je de DFF & TXD van de scooter in de gta3.img toegevoegt en de oude verwijdert.

*Loopt de mod vast? Eigenlijk is dat ONMOGELIJK als je de DFF & TXD van de scooter (met dezelfde naam) gewijzigd hebt.

*Ik denk niet zo gauw dat er fouten in de mod zitten, het ligt eerder aan jou.

*Denk voortaan wel eens na om backups te maken voordat je een (NRG) mod installeert.

*Denk ook eens aan je taalgebruik, nadat je een mod geinstaleerd hebt en niet weet hoe dat werkt.

*Denk eens goed na, voordat je zegt dat een (NRG) mod jou spel laat crashen.

SSX-Breaker............

Bewerkt: door SSX-Breaker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...