~Lance Vance Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Wil iemand de missie First Date voor mij doen ik kan die plek echt niet vinden! Download
gangster007 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dit is niet echt een missie, je moet eigenlijk alleen maar rijden. Ga naar het "?" teken bij het restaurant in Dillimore, daar aangekomen zie je in een cutscene dat Catalina (Uit GTA:III) weer eens herrie schopt. Uiteindelijk zegt ze dat ze zoveel mogelijk geld wil stelen, ze heeft 4 doelwitten gezet: Een Liquor Store in Blueberry Een Bank in Palomino Creek Een Tankstation in Dillimore Een Off-Tracking Bettingshop in Montgomery Ze zijn gemarkeerd met een "$" teken, jij mag nu bepalen welke je kiest. Het beste kan je het Tankstation kiezen, omdat die het dichtst in de buurt is. Nu heb je de missie eigenlijk gehaald.
Ruurd31 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Wil iemand de missie First Date voor mij doen ik kan die plek echt niet vinden!Download Gehaald: Je kunt nu tanker missies doen, je herkent de missies als een grijze vrachtwagen op je radar. Het zijn wel submissies. Verder kun je nieuwe missies van TT doen, geen cheats of mods gebruikt. Suces verder. Bewerkt: 22 januari 2006 door Ruurd31
Recommended Posts