Jump to content

Vraag over vrijspelen andere delen SA Ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er misschien een code of trucje waarmee je alle delen van San Andreas op de Ps2 in 1 keer kunt vrijspelen?

Dan kom je eens een keer ergens anders en je hoeft niet eerst alle opdrachten te doen.

Groetjes,

Arjan.

Geplaatst:

Ja, dat kan met behulp van een mod, dan gaan alle bruggen open en kun je naar elke stad rijden.

Maar zonder mod kan dit niet en zul je eerst de missies van Los Santos uit moeten spelen.

PS: Je kan ook de code voor een stuntplane of hunter invoeren en dan kan je vliegen naar San Fierro of Las Venturas.

Veel succes.

Geplaatst:

Een mod is toch alleen voor de PC?

En als ik dat probeer, van dat er naar toe vliegen, dan wordt ik neergehaald door de cops en het leger, omdat ik het juist niet vrijgespeeld heb. Dus ook geen optie haha.

Geplaatst:

Dan doe je de code nooit politie achter je aan.

En ze zullen je dan niet achterna gaan.

Veel succes.

Geplaatst:

Kijk, daar had ik nog niet aan gedacht ;)

Maar ik had ook iets gehoord dat als je met een vliegtuig of heli ergens naar toe gaat, moet je daar uitstappen, dan weer in stappen, naar huis gaan en de game saven. Daarna zou het betreffende deel dan ook vrijgespeeld zijn. Maar dit werkt niet :?

Iemand die hier ook wel eens van gehoord heeft?

Geplaatst:
Maar ik had ook iets gehoord dat als je met een vliegtuig of heli ergens naar toe gaat, moet je daar uitstappen, dan weer in stappen, naar huis gaan en de game saven. Daarna zou het betreffende deel dan ook vrijgespeeld zijn. Maar dit werkt niet :?

Ik denk dat je bedoelt dat je dat gedeelte van de map dan ook kunt zien: Als je in het begin van het spel op je map kijkt, is bijna alles overdekt met een soort van witte waas. Zodra je in dat gebied geweest bent verdwijnt de witte waas en zie je dat gebied duidelijk op je map.

Voor het geval je de code van nooit politie achter je aan niet kent, ik heb hem even opgezocht op WikiGTA:

Nooit politie achter je aan

Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up

Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft dat het omgekeerde effect: Altijd politie achter je aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...