Dizcid Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 wat vinden jullie van mijn mp3 player net gemaakt. ik vind hem best grappig. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Leuk gemaakt Dizcid! Vooral al die dingetjes op het schermpje 8/10 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik vind het wel grappig.. Ik denk alleen dat de letters te klein zijn, want zelf als dit de ware grootte is, is het al moeilijk om het te lezen. Rate 7/10 Groetjes Reageren
Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik vind hem iets te breed. Maar ik vind de tekst iets te klein, en de knoppen zijn een beetje vaag. Maar het scherm vind ik wel heel mooi. Maar je hebt wel een leuk liedje op staan (Foxfort, Uniforum, Charlie, Kilo) 7,5/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hij is veelste groot in mijn ogen, De knoppen zijn bijna groter dan het scherm zelf, kvind ze er ook blurry uit zien, Kvind zelf dat er wel wat meer effectjes in konden. 7/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ook een beetje geripped van Ipod !? toch leuk gedaan alleen de knopjes in andere volgorde bv Stop knop boven aan Play knop links Next knop rechts Back Knop Onderaan ! Reageren
Dizcid Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 hier heb ik nog een: rate him! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.