Ar Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb thuis GTAIII en ViceCity, maar door een virus was ik genoodzaakt om alles eraf te halen. Maar nu ik deze twee er weer wil spelen, vraagt mijn pc om minimaal 12 mb videogeheugen. Dit heb ik niet eerder meegemaakt met de GTAIII en ViceCity. Weet iemand hoe di komt en hoe ik dit kan verhelpen? Thanx Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Raar, ten eerste omdat 12mb geheugen normaler wijs niet voorkomt, het gaat van 8 naar 16 naar 32 enz. En als je alleen je pc opnieuw geinstalleerd hebt verander je niks aan je geheugen (hardware).. Misschien heb je in het verleden je videokaart geupdated, en is die update nu weg vanwege die herinstallatie. Of het is een algemeen videokaartdriver probleem... Groetjes Reageren
Ar Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Om duidelijk te zijn en misschien dat andere gebruikers het misschien herkennen, zegt mijn pc het volgende: Grand Theft AutoIII requires at least 12 MB available video memory. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.