Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hey iedereen, Ik ga beginnen met een auto te bewerken. Genaamt de Razor XL. Nu is men vraag, Ik zou jullie meningen even willen horen. Wat jij graag zou zien aan de auto. Voor mensen die niet weten welke auto het is hier is een screen: Screen Ik had zitten denken aan een spoiler en eencarbon textuur op de kapo. Wat denken jullie? Greetz Matiscus Reageren
SWYV Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 misschien meer uitgebreider tuning stukken aan die auto plaatsen misschien wat veranderen van model als het kan Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Een lachgas fles erin maken Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Misschien kun je wat ideeen opdoen van deze site. Die auto ziet er goed uit Matiscus Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Thanks. Ik haal vanavond de mooiste spoiler uit SA en ga eens testen hoe het eruit ziet. Ik post wel screens. Greetz Matiscus Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Sorry voor dubbelposten, maar ik wil even het topic Bumpen. Hier is de nieuwe velg voor de auto: Rate Plss Reageren
ViceAgent Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Die nieuwe velgen zijn mooi, de auto trouwens ook ! Ik denk wel dat een spoiler het mooi zou doen zo op de achterkant! Voor de rest heb ik geen op- of aanmerkingen Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Vette velgjes Matiscus . Ziet er echt leuk uit. Greetz . Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Zeer netjes! BTW: is het moeilijk om zo'n velg te maken? Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 De velg is difinitief af, ik hoop dat jullie hem mooi vinden, morgen zie je screens ingame: Rate(again) @007RoadRunner: Bwa valt wel mee. Extrude en Bevel doen al heel veel. Reageren
Thabit Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik ben erg benieuwd naar die auto. Maar het is allang 'morgen' geweest.. Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Leuke rims . Ik verlang al naar de auto . Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.