ViceSunshine Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Heey, Ik heb een vraagje,ik ben bezig om alle safehouses in san fierro te kopen maar ik kan op een bepaalde plek niet geraken. (zie kaartje) Ik ben er momenteel alleen nog maar geraakt met een vliegtuig. thnx EDIT:nieuwe zinsbouw Bewerkt: 22 januari 2006 door Dragon of chaos Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Misshien is die met een Bike te doen .. Suc6 of je gebruikt een Heli of Parachut..! Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Die zigzag weg links langst dat dorpje, daar ga ik altijd langst... en dan afslaan als ik vlak boven dat dorpje ben... Zo onbereikbaar is dat toch niet? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Zie bijlage je kunt toch gewoon over de weg de berg op. Reageren
De Huib Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 je kunt er indd gwoon met de auto komen. ff goed zoeken er is nix moeilijks aan Reageren
Scarcetti Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 je kunt er indd gwoon met de auto komen. ff goed zoeken er is nix moeilijks aan nu weet ik het ook ik geraakte er ook niet Reageren
Sh Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 lol of je pakt gewoon je jetpack Reageren
SamShine Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 lol of je pakt gewoon je jetpack Hij wil het toch TE VOET bereiken? Voortaan iets beter lezen ONTOPIC: Als je SA voor de computer hebt, kan je altijd proberen om die berg aan te passen zodat hij wel goed bereikbaar is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.