Johan O. Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) ik en Crazy Ceezy hebben allebei een model gemaakt, nu vragen wij ons af, welke vinden jullie het mooist ? hier de mijne: Crazy Ceezy post zo zijn werken Ps.: ik heb het programma waarmee ik dit maak pas 2 uur en 15 min. Bewerkt: 22 januari 2006 door Johan O. Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik vind johan o. omdat jij een mooie bedrijfskantoor hebt gemaakt op palen. de palen mogen dikker mss leuk een P eronder? crazy ceezy je text. staan niet met elkaar gelijk het ene raam zit hoger dan de andere, ook is het niet speciaal. en slechte pics. Johan o. heeft mooiere gebouwen Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Die van Johan O, wat meer details en de verhoudingen zijn beter Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 bedankt voor de reacties mar als je stemt wil je dan ook ff posten en iedereen: stem op mij Reageren
Velaro Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb op Johan O. gestemd,ik vind het gewoon mooier Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Het modelvan Crazy C is niet echt origineel dus wordt het Johan Reageren
Achille Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Kuch, je kan niet eens bij Johan O naar binnen :S Dus wat voor een gebouw is dat moet je gaat teleporteren ofzo? Of moet je zelf een ladder mee nemen? Er is gwn geen ingang?! stem : crezy ceezy Reageren
Blastov Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Heeft die van ceezy wel een ingang dan ? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Nou, ik vind die van Crazy Ceezy er toch echt beter uitzien hoor, mijn stem gaat dan ook naar Crazy Ceezy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.