Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 In dit topic kun jij mijn kunsten raten en bekijken. Ik ben een beginnende photoshopper dus tips zijn welkom. Om te beginnen deze twee: Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Die Sonic vind ik echt gaaf, geen aanmerkingen verder, 9,5/10 Die voetbalsig vind ik niet mooi, die heb ik ook al eens gezien in een battle toch? Het lijkt wel alsof het hoofd van die voetballer te klein is en er is een hap uit z'n nek. Ook is z'n rechterarm niet zo geslaagd. Lettertype is wel mooi.. Rate 5/10 Groetjes Reageren
SamShine Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Sonic is idd heel mooi, een 8,5. En die van Christiano Ronaldo heb je volgensmij ook al een keer gebruikt voor een batle! Die krijgt een 6.9. KUTGW Reageren
Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Mag je hier geen signature's showen die je voor een battle hebt gebruikt? :$ Zo ja, sorry :$ Reageren
Upstream Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Tuurlijk mag je sigs tonen die je in een battle hebt gebruikt, zolang jij ze maar gemaakt heeft. Maar in de tekenstyle ben jij echt heel goed, ook in je huidige sig. Die style zo ik als ik jou was, zeker vast houden. En euhh...renderen doe je niet met de magic want tool. Nu zijn er idd hele stukken uit arm en nek verdwenen. Reageren
SamShine Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Mag je hier geen signature's showen die je voor een battle hebt gebruikt? :$ Zo bedoel ik het niet, maar dan lijkt het mij dat hij al gerate en lijkt het mij onnodig. Toch nog een excuus Reageren
Ferre Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Tuurlijk mag je sigs tonen die je in een battle hebt gebruikt, zolang jij ze maar gemaakt heeft.Maar in de tekenstyle ben jij echt heel goed, ook in je huidige sig. Die style zo ik als ik jou was, zeker vast houden. En euhh...renderen doe je niet met de magic want tool. Nu zijn er idd hele stukken uit arm en nek verdwenen. Bedankt Maar die voetbal sig was voor m'n allereerst battle, zelf had ik helemaal niet door dat er iets te veel van de render was weggehaald Maar waar render jij dan mee? Ferre Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik probeer te renderen met PS zelf ! Reageren
Juice Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 De Sonic vind ik heel erg mooi, alleen erg jammer van de Pixelstretch. Ik krijg daar een beetje hoofdpijn van. Voor de Sonic geef ik je een 8.3/10 Reageren
Achille Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Het begint nu erg eentonig worden.. Ik heb alleen pixelstretch gezien.. Probeer wat anders.. Volg een paar Tut's en ontwikkel je eigen stijl. Voor je sigs geef ik je gemiddeld een 6. Blijf proberen dan word je op een dag wel een goede Photoshopper. Reageren
Blastov Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Mooi die 2 laatste, vooral die van worms, echt heel mooi, gemiddeld 8.5 Reageren
Ferre Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Hier is er weer 1: Met dank aan de border van General Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.