Jump to content

.be of .tk of...

Recommended Posts

Geplaatst:
1. weet iemand een naam?

2. Welke gratis adres is goed voor een forum.

3 graag zo min mogelijk reclame!

1. Die moet je altijd zelf verzinnen.

2. http://www.{forum}.com/ gewoon ergens iemand vinden die dat doet voor jou.

3. .com domeinen hebben nooit reclame. :engel:

Geplaatst:

Dat een .com domein geen reclame heeft of een ander domein wel reclame is totaal onzin. Of je reclame hebt hangt af van je webhost en/of domeinregister waarmee je afspraken hebt gemaakt.

Geplaatst:

idd, ik heb bijv. geocities.com met een banner, dan link ik naar .com maar dan zie je volgens mij wel die banner :?

Geplaatst:

Ik heb me de afgelopen tijd verdiept in het sponsoren van COM domains onder BradleyH.com.

Met andere woorden:

Onder enkele voorwaarden kun je bij mij een gratis COM domain krijgen.

En wat zijn dan de voorwaarden ?

• Onderaan de pagina "Hosted by C-communities.com" zetten (Die overgens nog niet online is).
  • Een klein kopje met reclame (google adsense).
  • Je site moet een interresant onderwerp hebben.
  • En je moet een minimaal aantal bezoekers per dag hebben, anders wordt na het eerste jaar het domain verkocht.

Wat krijg je bij mij ?

Gratis COM domain

Gratis 100mb space + 1GB bandwijde.

Vrijheid om te doen met je site wat je wilt, zolang je maar bezoekers hebt.

Hellaas ben ik niet geintereseert in een James Bond forum, als er andere zijn met een goed idee, hoor ik het graag.

*Jullie regelen het idee, ik de host* :clown:

Geplaatst:
En ik heb nu .be blijft dat eeuwig of verloopt het een keer?

Voor 1 jaar gratis. Ik zei dat er nog enkele webhosts zijn. Je kan nergens meer gratis BE domeinen huren.

Geplaatst:
Ik heb me de afgelopen tijd verdiept in het sponsoren van COM domains onder BradleyH.com.

Met andere woorden:

Onder enkele voorwaarden kun je bij mij een gratis COM domain krijgen.

En wat zijn dan de voorwaarden ?

• Onderaan de pagina "Hosted by C-communities.com" zetten (Die overgens nog niet online is).
  • Een klein kopje met reclame (google adsense).
  • Je site moet een interresant onderwerp hebben.
  • En je moet een minimaal aantal bezoekers per dag hebben, anders wordt na het eerste jaar het domain verkocht.

Wat krijg je bij mij ?

Gratis COM domain

Gratis 100mb space + 1GB bandwijde.

Vrijheid om te doen met je site wat je wilt, zolang je maar bezoekers hebt.

Hellaas ben ik niet geintereseert in een James Bond forum, als er andere zijn met een goed idee, hoor ik het graag.

*Jullie regelen het idee, ik de host* :clown:

Hoeft niet hoor ;) Ik had het over mijn ander 007 site die ik niet meer update, C-communications staat er toch voor om gratis domain namen weg te geven. Vraag anders meer info en maak een topic bijv. erover, lijkt me wel handig :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie dat er mensen zijn met .nl.tt zonder reclame.

Waar en hoe kan je die weghalen? Ik heb nou zelf .be en .tk (maar die kan ik zelf niet zien, door mn firewall+virusscanner). .tk heeft allemaal rotreclames. :ch:

Edit: Ik weet hoe je bij .nl.tt je reclame moet weghalen, dus mn vraag is beantwoord

Bewerkt: door evildirk
Geplaatst:

Joriz. De post van Bradley H. bevat reclame.

Er zijn iezowiezo geen gratis domeinnamen verkrijgbaar (Op .tt en .tk na). Of de aanbieder betaald er geld voor en de klant niks.

Discussie afgelopen? Want eigenlijk is het antwoord al gegeven.

.tk: www.dot.tk

.**.tt: www.joynic.com

Geplaatst:
Joriz. De post van Bradley H. bevat reclame.

Er zijn iezowiezo geen gratis domeinnamen verkrijgbaar (Op .tt en .tk na). Of de aanbieder betaald er geld voor en de klant niks.

Discussie afgelopen? Want eigenlijk is het antwoord al gegeven.

.tk: www.dot.tk

.**.tt: www.joynic.com

tk heeft idd reclame, maar .nl.tt weet ik niet zeker, miss. weet 007 road_runner het? en BH maakt geen reclame, maar nuttige info.

Zelf erger ik me matenloos aan .tk

Geplaatst:

Dat een .com domein geen reclame heeft of een ander domein wel reclame is totaal onzin. Of je reclame hebt hangt af van je webhost en/of domeinregister waarmee je afspraken hebt gemaakt.

Als je iets host heb je toch een domein, anders zou het niet bestaan feitelijk? Of loop ik nu echte onzin uit te kramen? :?

Geplaatst:

Als je iets host heb je toch een domein, anders zou het niet bestaan feitelijk? Of loop ik nu echte onzin uit te kramen? :?

Ik bedoel eigenlijk: dat als je een te lange naam hebt dat je dan een andere kunt aanvragen. maar je ziet dan volgens mij wel de reclame van je vorige site :Y

Geplaatst:

Niet persee, je kan een domeinnaam zonder hosting kopen en visa versa...

Geplaatst:

Meestal (in principie altijd) krijg je een domein, zo niet, dan ben je idd je bestanden naar de server aan het uploaden maar niet naar het domeinnaam.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...