Jump to content

Denise


Draky^

Recommended Posts

Hey ..

Ik heb nu 5 dagen z'n vriendin denise ..

maar wat heeft het eigenlijks voor zin die denise want in het 2e land kan je ook een vriendin krijgen bij die golf baan in de buurt staat zei te dansen of joga te doen.. en in 3e land zit er ook ergens 1 !

Maar mijn vraag was dus wat heeft het voorzin z'n relatie want ze blijft maar bellen dit en dat !

Krijg je er wat voor ? ik zou alles wel graag willen weten over die relatie :$ :$

Groetjes Draky^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Draky^

    10

  • Ruurd31

    6

  • S.W.A.T.

    5

  • .Sharingan

    3

Het heeft niet echt heel veel zin om het te doen.

Maar je krijgt er wel wat beloningen voor.

Aan het eind van een date staat er links boven een balke met de tekst:'' Prosess with Denise

Als het balke bij 40% is is Normale sex mogelijk.

Bij 50% is haar auto beschikbaar.

En bij 100% is er een Pimp Suit in je kleding kast.

Voor meer info kijk hier

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mijn vraag was dus wat heeft het voorzin z'n relatie want ze blijft maar bellen dit en dat !

Krijg je er wat voor ? ik zou alles wel graag willen weten over die relatie :$ :$

Hey Draky^ welkom op het forum! :cya:

Bijne elke vriendin heeft een voordeel, als je met Katie Zahn hebt. Als dan de liefde tussen jou en Katie meer dan 15% is kun je je wapens niet verliezen als je dood geschoten wordt of iets ander dergelijks. Zo hoef je niet meer nieuwe wapens te kopen als je dood bent.

Barbara Schternvart heeft ook zo'n voordeel, als jij opgepakt bent door de politie verlies jij je wapens niet. Dus als de politie jou tijdens een missie "Busted" maakt dan verlies je niets.

Zo heeft elke vriendin wat. Als je 15+% hebt dan krijg je meestal iets speciaals. Bij de meeste meisjes als je daar dan meer dan 50% liefde hebt kun je in hun wagens rondrijden. Als je echt zo'n goedde relatie hebt dat hij bijvoorbeeld 100% is krijg je van elke vriendin een setje mooie kleren. Die je weer terug kan vinden in de kledingkast van je savehouse.

Zo kun je bij elke vriendin wat moois hebben, de vriendinnen vind je hier (klik).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, je kunt ze alle zes gelijk hebben. Ze hebben allemaal verschillende eisen, dus het slimst is om 1 vriendin helemaal 100% te hebben en dan de volgende. Je kunt ze eerst ook al ontmoeten, dat is ook wel handig. Daarvoor moet je een hoge sex-appeal hebben, dat krijg je door mede van dure kleding.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, je kunt ze alle zes gelijk hebben. Ze hebben allemaal verschillende eisen, dus het slimst is om 1 vriendin helemaal 100% te hebben en dan de volgende. Je kunt ze eerst ook al ontmoeten, dat is ook wel handig. Daarvoor moet je een hoge sex-appeal hebben, dat krijg je door mede van dure kleding.

want bijvoorbeeld bij Michelle moet je Dik zijn

en bij de ander weer dun en Sex Appealed zijn

snapje !?

Link to comment
Delen op andere websites

Juw , !

Jah ik snap het maar alsnog het leek me wel kicken :)

En bij denise weer kan je zo naar een dans tent gaan maar dan moet je zelf dansen hoelang ?

want als ik ga danse :puh: word het steeds slechter onze relatie :S :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

En bij denise weer kan je zo naar een dans tent gaan maar dan moet je zelf dansen hoelang ?

want als ik ga danse :puh: word het steeds slechter onze relatie :S :bier:

Ken je de missie Life's a Beach, daar moet je ook dansen. Bij het dansen met je vriendin doe je precies hetzelfde. Dan moet je gewoon zo'n hoog mogelijk score te halen (iig boven de 2000) om de date te laten slagen. Als je dus te weinig punten hebt mislukt de date, dan wordt je relatie slechter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ken je de missie Life's a Beach, daar moet je ook dansen. Bij het dansen met je vriendin doe je precies hetzelfde. Dan moet je gewoon zo'n hoog mogelijk score te halen (iig boven de 2000) om de date te laten slagen. Als je dus te weinig punten hebt mislukt de date, dan wordt je relatie slechter.

Je moet 3000 punten halen.

Link to comment
Delen op andere websites

En bij denise weer kan je zo naar een dans tent gaan maar dan moet je zelf dansen hoelang ?

want als ik ga danse :puh: word het steeds slechter onze relatie :S :bier:

Ken je de missie Life's a Beach, daar moet je ook dansen. Bij het dansen met je vriendin doe je precies hetzelfde. Dan moet je gewoon zo'n hoog mogelijk score te halen (iig boven de 2000) om de date te laten slagen. Als je dus te weinig punten hebt mislukt de date, dan wordt je relatie slechter.

oh dat, wist ik niet .....

btw jij weet altijd overal antwoord op he !? ~:clown:~

Link to comment
Delen op andere websites

enne zonet stond er zovan she so in love white you she left her carkeys behind ..:o

maar ik kan niet in auto hoe kan dat ?

Dan is de liefde met je vriendin te laag. Je kunt alleen maar in de auto van je vriendin als je liefde in procenten hoog met haar is. Bij de meeste vriendinnen moet je meer dan 50% liefde hebben, dan krijg je de sleutels van haar auto. Als het zover is dat je in haar auto kan, komt er wel een informatie balkje in beeld. Ongerust hoef je je dus niet om de auto van je vriendin te maken :clown: .

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...