liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 he,ik heb eens nagedacht, zie jij op de screens van san andreas dingen terug van gta 3 en VC? ik heb al 1 plaatje gevonden die heel erg op de villa van salvatore leone lijkt namelijk van die bekende radiopresentator Reageren
Q Dude Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Nou de zelfde restaurants komen ook terug maar dat was al bekend. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Ja bijvoorbeeld de Pizza winkels die komen ook uit VC terug Reageren
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 ja,vinden jullie deze villa van de beroemde radio presentator niet op de villa van don salvatore leone lijken? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Zo nu weet ik wat ik als eerste ga bewonen na mijn eigen huis, en ja die lijkt verdomd veel op Saslvatore Leone zijn huis :blink: Reageren
Trax Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Alleen de onderste kant (garages), lijkt er aardig op. De rest is anders als je het mij vraagt Reageren
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 het lijkt er verdomd veel op hoor,als je dat ronde ding in de lucht wegdenkt zou je bijna hetzelfde hebben Reageren
Melchior Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Ik ben benieuwd of ze er nou ook ECHT huizen van gaan maken. Vercetti Estate leek net een huis, waar het interieur nog in moest komen en er waren helemaal geen kamers, dat was ook al zo met Diaz er nog in.. <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2004 tja, kijk we moeten het afwachten,ik hoop natuurlijk wel dat het komt huizen bouwen. er staat op de hoofdsite dat je je eigen grage hebt,ik hoop dat het zo een garage word zoals sunshine auto's Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 Ik ben benieuwd of ze er nou ook ECHT huizen van gaan maken.Vercetti Estate leek net een huis, waar het interieur nog in moest komen en er waren helemaal geen kamers, dat was ook al zo met Diaz er nog in.. <_< Ja dat is goede ja!! bijvoorbeeld ook een slaapkamer, toilet en badkamer en niet een kantoortje met een klein kamertje erbij :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2004 ik had ergens op de screens gezien dat die vrachtwagens van de traids terug komen met bubbel fish ofzo Reageren
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 O ja, die gare gasten met die vrachtwagentjes,... misschien krijgen ze ook weer een eigen ''Laundry Service''! Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 ik had ergens op de screens gezien dat die vrachtwagens van de traids terug komen met bubbel fish ofzo Ja dat zou wel leuk zijn, dat je WEER die fabriek moet gaan opblazen en dan gaan e traid het weer maken en in gta 3 blaas je het weer op :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Ik hoop eerlijk gezegd meer op een echte crimineel sfeertje met die gasten, dus dat je echt met de Chinese maffia te maken hebt. Ik vind dit tot nu toe nog nooit echt goed gelukt bij welke gang dan ook. Reageren
liltuner Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 als ik mij niet vergis,zie ik dingen terug van de bank van gta 3 in san andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.