michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 wie kan me helpen aan paar kleine files ? -countn2.ipl -des_boneyard.txd -des_byoffice.txd -des_ne.txd deze heb ik nodig om dat een vriend van me is vergeten een back up te maken . ik kan wel alles gaan herinstalleren maar dan ben ik meer tijd kwijt dan dat iemand me ff aan die files help. anders moet ik al me andere car mod weer over nieuw instaleren. alvast bedank mocht iemand me helpen greetz michael Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik zou je graag helpen .... maar mijn SA is kaduuk ! anders zouden ze hier al staan ! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Michael .. zet dit achter je Signature !!! dan zie je de kleuren goed [/size][/color] Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 bedank ben weer van gedachten verandert dus nu staaan mijn pc spec's daar lol:D Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 'k dacht dat ik ergens gelezen heb dat je op dit forum geen flies mag uitwissellen. probeer via google! Of bij vrienden. Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 via google had ik al geprobeert maar werk niet echt krijg van die dingen wat ik niet zoek Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Zethe je signature is VEEL te groot Grootte Maximaal ; 500x150 !! >>> Door GTA-Sheep: Reeds geregeld<<< Reageren
michael87 Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 dit is wel toegestaan zoals ik het nu heb toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.