Tomzen Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hey mensen, Ik heb alle missies tot nu toe uit kunnen halen maar ik heb deze misse: The Sicilian Gambit. Nou al zovaak over gedaan dat ik er een beetje moe van wordt. Zou iemand deze even voor mij uit willen halen en weer terug posten? Alleen de missie doen graag. Groeten Tom En alvast bedankt! ULES00151S7.rar Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik wil hem wel doen voor je. Maar post je aanvraag de volgende keer in dit topic; http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18883 ok? Reageren
Tomzen Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Oke thnx m8, Post je wel even de save game weer in dit topic dan? Nog bedankt! Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ok ik heb de missie gehaald. Ik had wel wat wapens gekocht waardoor je bijna geen geld meer had, maar die beloning van $500.000 maakt dat grotendeels wel goed, denk ik. De savegame zit in de bijlage, hij zou het moeten doen. Reageren
Tomzen Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ey bedankt he, Maar als ik zo kijk dan is het volgens mij de laatste missie ofniet? wat gebeurt er op het einde dan? Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ja, dat was de laatste missie. Er gebeurt niet veel meer eigenlijk. In de missie redt je de nieuwe burgemeester van de sicilians, en na de missie beveelt Salvatore, de burgemeester om voor hem te werken. Hij en Toni runnen dan liberty city om het zo maar te zeggen. Dat is zo wat het belangrijkste. Reageren
Zinu Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 En jammer genoeg geen allesonthullend filmpje Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Hoezo je weet toch hoe alles nu inelkaar steekt en eigenlijk begint de verhaallijn van gta3 na het laatste filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.