BaasB Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een manier gevonden die (denk ik) wel goed is om wijken te veroveren op plekken waar je weinig dekking hebt. Oke, hier de stappen: 1: Pak een 'dumper'. Om de dumper te krijgen, moet je eerst alle 'quarry missies' gedaan hebben. Dan staat de dumper bij de ingang van de quarry. 2: Rijd met de dumper naar een gebied dat je wilt veroveren. 3: Zorg ervoor dat de dumper ontploft, zodat hij niet meer kan ontploffen als je d'r eenmaal opstaat. 4: Ga nu in dit gedeelte van de ontplofte (!!!) dumper staan. Dit kun je niet doen door gewoon te springen. Dit moet je doen door bijv. een auto voor de dumper te zetten, en dan via de auto op de dumper te springen. Of je gebruikt gewoon een jetpack. 5: Je staat nu hoog, en je hebt goede dekking. En als je dan ook nog eens bukt, is het bijna onmogelijk om geraakt te worden. Ik hoop dat de mensen die het niet makkelijk vinden om wijken te veroveren, hier wat aan hebben. Maar als jullie dit topic onnodig vinden, gooi het dan maar opslot. Groeten BaasBart Bewerkt: 22 januari 2006 door BaasB Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ok goede hint! Komt beetje laat heb alle hoods al in genomen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 thx weer een paar GangStreets verovert btw ik zet bij Noobmode Player And Car zooi op Enabled (dan is Cj en voertuig niet kapot te krijgen) Nogmaals Dank ! Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik vint het maar een moeilijk manier neem wat homies mee dan kan het ook hoor en volgens mij is het makelijk die hoods overnemen kijk aleen uit dat het niet word trug gerooft Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik verover ze altijd met een paar homies en dan iedereen recht voor z'n raap schieten, maar dit is een goede strategie, bedankt! Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 dat is inderdaad de makeleks manier je kunt ze het best op een dag alemaal ff over nemen want anders kun je geen egte leuke dingen doen want ben ik bang dat ales weer word trug genomen Reageren
Draky^ Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Juw , ! Het is wel makelijk maar je kan met een paar hoomies evenver komen je pakt een auto voor 4 personen neemt 3 hoomies mee en je wint het ook wel dus waaorm zo moeilijk Mvg Draky^ Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Er is wel over nagedacht maar ik vind het een beetje té veel om helemaal naar LV te rijden de dumper stelen helemaal terug.... Ik neem het gewoon zo aan , Steel een Rhino en blaas alles op wat je ziet. . Ik ben een beetje een explosievenfreak . Maar zoals ik al zei erg goed gevonden; en goed over nagedacht. ______________ Giorgo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Met de Rhino kan je geen gangwars doen, want je moet de gangwars op de voet doen en niet met bijvoorbeeld een drive-by of opblazen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Oh vreemd ? Vorige keer lukte het me met een tank. Met een motor ofzo niet maar.. Ik zal wel verkeerd gekeken hebben dan, maar als je cheat kan je wel even in de tank gaan zitten en Health cheats invoeren of dergelijke . Met een jetpack kan het ook vanboven af met je Uzi alles neerknallen. _________________ Giorgo Reageren
Scarcetti Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 ik doe het altijd zo geld wapens leven en een jetpack heel gemakkelijk Reageren
BaasB Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Er is wel over nagedacht maar ik vind het een beetje té veel om helemaal naar LV te rijden de dumper stelen helemaal terug....Giorgo Ja, dat is waar. Je moet het ook niet doen voor elke hood die je over wilt nemen, maar als er nou één hood is die je echt niet kunt veroveren. Je hebt het al 5x geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. Dan is zo'n Dumper toch wel handig Groeten BaasBart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.