Giorgo Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hey iedereen. Eindelijk begrijp ik modden, ik kan nu zelf neon lampen enz.. maken en hetis echt mooi. Maar ik wou vragen : Weet iemand een goede total conversation mod met een AUTOINSTALLER zoiets als Gti maar dan ook autoinstaller. Ik heb al veel gezocht dus iemand help me. Reageren
Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Er zijn nog maar nauwelijks SA TC's, dus ik weinig met een auto installer Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik snap het niet echt, wil je alleen de auto's van een TC met een speciale installer? Misschien kan je iets duidelijker zijn. Greetz Wazuup Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Neen, ik bedoel voor VC. Zoiets als ViceCitydeluxe. Een auto installer die alles voor je installed odat je zeker niets fout kunt doen. Reageren
tjah77 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hiervoor is de vice city mod installer. Selecteer de files die je wilt vervangen met de normale en voila. Oja btw hier de download: (DOEL OPSLAAN ALS) http://members.lycos.nl/vicecitysite/tools...taller_v1.1.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.