Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Hallo mensen, Ik ben vandaag een paar uur bezig geweest aan een trailer, met een hoop gekloot met Windows Movie Maker is hij uiteindelijk nog goed gekomen Ik hopp dat jullie hem mooi vinden Duur: 5min en 10sec Groote: 24,9mb ZIE DE TRAILER Bewerkt: 23 januari 2006 door Blaster27 Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er strak uit Blaster . Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er mooi uit. behalve in die wijk met de witte huisjes. Jammer dat het allemaal de zelfde huisjes zijn. Voor de rest is het top. KUTGW. Reageren
X-TX Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ja, en kijk eens wie de host is. Juist, X-TX. Ik vind ook dat de huizen beetje anders mogen uitzien. Of zet ze niet zo naast elkaar dan valt het minder op. Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Bedankt jongens X-TX, sorry ik ben vergeten je host te vermelden in de trailer, maja volgnde keer beter Reageren
X-TX Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ja dat viel mij ook al op. Het geeft niet, mensen zien dat aan de domein-naam wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.