carla<>jelle Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Haaii,,, ik heb een vraagje. ik ben net op het 2e eiland en daar is een missie. die heet made in heaven. en daar moet je dan ik zoon paardengok cafe wat doen maar ik weet niet wat je daaar moet doen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Groetjes MYyy... Reageren
BaasB Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Hmm, ik weet het niet meer helemaal zeker, maar volgens mij moest je daar geld jatten. Je krijgt als het goed is een stel van die 'satchel charges' van Catalina. Je moet een van die satchel charges op een muur gooien. Dan moet je afstand nemen, en de satchel charge laten ontploffen. Dan is de muur ontploft, en zie je een kluis. Op die kluis moet je ook een satchel charge plaatsen, afstand nemen, laten ontploffen. Dan moet je volgens mij weer naar de kluis lopen, en het geld oppakken. En dan wegwezen! Dan heb je als het goed is 4 sterren achter je aan. Ga naar een Pay 'n Spray. Nu heb je geen sterren meer. Je kunt nu veilig naar het huisje van Catalina rijden. Suc6! Groeten BaasBart Bewerkt: 22 januari 2006 door BaasB Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 kijk maar ff in walktrouw daar staat ales in http://nl.wikigta.org/index.php/Badlands_Missies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.