Jump to content

fbi truck en de swat

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan je deze hale de swat heb ik alleen gezien bij de laatste missie maar de fbi truck nog nooit

waar kan je deze hale???????/

Geplaatst: (bewerkt)

Die tank kun je maar op een manier krijgen: Doe de missie 'End Of The Line', en jat dan die SWAT-tank. Rijd nu naar een van je garages, en zet de SWAT-tank d'r in. Doe nu iets waardoor het 'mission failed' is. Schiet bijv. Sweet dood. Nu sla je het spel op. En dan staat er een SWAT-tank in je garage :*D

Het is misschien wel ingewikkeld, maar het is de enige manier.

Ook een optie: De N00bmode downloaden. Maar dat raad ik je zeker weten af! Het verpest echt heel het spel! Als je de N00bmode download, gaan al je savegames verloren.

Ik hoop voor jou dat je de missie End Of The Line nog niet gedaan hebt. Want als dat wel het geval is, zal je de SWAT-tank niet meer kunnen krijgen :N

Groeten BaasBart :cya:

EDIT: Nog even voor de duidelijkheid: de N00bmode is een 'mod', waarmee je alle auto's kan 'spawnen'. Je kunt er ook mee teleporteren, jezelf onsterfelijk maken, zoveel homies recruteren als je maar wil, elk wapen 'spawnen' dat je maar wilt, en zo nog een paar dingen. Als je er interrese in hebt, zal ik wel zeggen hoe je het kunt downloaden. Maar ik raad het je niet aan.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

waarom hebben ze die voertuigen er niet uit gehaald (uit het spel)

btw kan je met die FireTruck (met ladder) die ladder besturen !?

Geplaatst: (bewerkt)
waarom hebben ze die voertuigen er niet uit gehaald (uit het spel)

btw kan je met die FireTruck (met ladder) die ladder besturen !?

Ze hebben de SWAT-Truck niet uit het spel gehaald, omdat je hem moet gebruiken bij de laatste missie. De FBI-Truck is op het laatste moment wel uit het spel gehaald, volgens mij zijn de redenen daarvan nooit bekend geworden.

De FireTruck met ladder kun je helaas niet besturen, deze staat standaart naar achteren gericht.

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...