ViceSunshine Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Na de 3de robbery missie van catalina kan je voor cesar racen, meestal gebruik ik de buffalo die langs haar huis staat. En soms een rancher,maar het lukt nog steeds niet. Dit waren mijn ideeën: (vul in: af te raden of aan te raden) 1.Een rhino gebruiken en de andere net na de start "elimineren". 2.Een coach of dergelijk voertuigen voor de start parkeren. 3.Een rhino barriëre maken. 4.Een ander voertuig gebruiken? (tips zijn altijd welkom! ) thnx! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Geen idee of dat soort dingen allemaal werken. Ik pak gewoon een willekeurige auto (niet te snel, niet te langzaam, gewoon een middelmaat auto) en ga dan racen. Als je de bochten keurig instuurt, oplet voor het water en rustig blijft moet die missie makkelijk lukken. In dit verband is tip 5: zet je save-game in het aanvraagtopic daarvoor; dan kan iemand anders hem even voor je doen en ben je er van af. Je vindt dit topic hieronder Save-game aanvraag topic Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik suggereer de Rhino, die heb ik ook gebruikt bij een race, dik makkelijk daarmee. Reageren
De Huib Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 gewoon een normale auto nemen maakt niet veel uit zorg alleen dat je wat gas terug neemt bij de bochten en zo min mogelijk remt dan komt alles goed Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik gebruik altijd de buffalo die bij de hide-out van Catalina staat. Hij is best snel en heeft off-road banden waardoor die op aarde niet snel zal beginnen slippen, zeer handig voor die races dus. Voor de rest kan je niks anders dan veel oefenen, het parcours onder de knie krijgen en veel geduld hebben als het niet meteen lukt. Veel succes nog. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wu Zi Mu is redelijk gemakkelijk, ik heb even geprobeert een kaartje voor je te maken zo kun je ongeveer zien hoe je moet rijden. Gebruik de tip van Dizzee, deze doe ik zelf ook en is heel makkelijk. Ik gebruik altijd de buffalo die bij de hide-out van Catalina staat. Hij is best snel en heeft off-road banden waardoor die op aarde niet snel zal beginnen slippen, zeer handig voor die races dus. Voor de rest kan je niks anders dan veel oefenen, het parcours onder de knie krijgen en veel geduld hebben als het niet meteen lukt. Zelf is het ook een kwestie van niet te hard rijden, daardoor zie je sommige markers (die rode dingen) te laat en dan race het voorbij. Probeer op het begin al de kop-positie in te nemen, dan kun je rustig rijden. Ga niet te rustig rijden, want dan zullen ze je weer inhalen. Als je voor ligt neem dan geen risco. Kaartje van de route (Wu Zi Mu & Fare Well My Love) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.