Apple-Mac Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Maar......................is het dan dat je ALLEEN maar sneeuw hebt? Of verandert dat steeds Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Stel die vraag maar hier, bij de maker van de mod. Greetz Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb de link voor de sneeuw mod van GTA3! Klik op DEZE link en scroll naar beneden totdat je Schneemod 1.2 tegen komt. Have fun!!! Bewerkt: 23 januari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hij is half gelukt, op sommige plaatsen ligt sneeuw en op sommige plaatsen niet, ik denk dat ik het maar eens op nieuw probeer ! Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Dan ben je of een paar txd's vergeten, of het is een slechte mod. Greetz Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Nadat je op de link hebt geklikt en mijn instructies hebt opgevolgd, doe je het volgende: *Nadat je geklikt hebt op downloaden, klik je op Uitvoeren/Openen. *Als je het bestand binnen hebt, dan moet je aangeven waar de huidige GTA3 map zich bevindt (meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto III) *klik dan op Install. *Als het goed is, moet je GTA3 nadat je de mod geinstaleerd hebt het doen volgens de mod. Mocht dit niet zo zijn, dan kan je kijken of de volgende instructies jou helpen. *Controleer of je Alleen-Lezen hebt uitgeschakeld (Read-Only) Dit doe je door de Rockstar map te openen en vervolgens met rechter-muisknop te klikken op de GTA3 map. Vervolgens klik je op Eigenschappen, Alleen-Lezen. Klik op het vierkantje naast Alleen-Lezen. Klik dan op OK. (wijzigingen in Alle Submappen toepassen) *Probeer je GTA3 opnieuw te installeren. *Maak gebruik van je Backup bestanden. *Heb je al een andere mod geinstalleerd? Het zou best kunnen dat het daarmee maken heeft. *Zorg dat je een Goeie Videokaart hebt gedownload en geinstaleerd. Dit kan je vinden op DEZE SITE *Is je PC wel gechikt ervoor? (als jou PC GTA San Andreas trekt, dan is er niets mis mee) Probeer mijn instructies op te volgen! SSX-Breaker................... Probeer mijn Instructies op te volgen Bewerkt: 23 januari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Als je een paar berichtjes vooran had gekeken dan had je gezien dat het voor SA is Maar toch bedankt, voor diegenen die het voor GTA3 nog niet is gelukt ! @Wazuup : Hmm het zou wel jamer zijn als het een slecht mod zou zijn, maar hoe kan je dat nakijken ? Bewerkt: 23 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Test het gewoon. Geeft het een chrash, herinstalleer het gewoon. Lukt het wel dan heb je geluk en kan je spelen. Ik heb ze ook allebei al geinstalleert voor VC en III maar nog niet getest. Ik heb het eerst is doen. Greetz Matiscus Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) San Andreas? Nooit gehad, maar ik weet wel dat DEZE link misschien een alternatief kan zijn voor je download. Of had je juist deze gebruikt? (doorzoeken tot San Andreas) SSX-Breaker............. Bewerkt: 24 januari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Test het gewoon. Geeft het een chrash, herinstalleer het gewoon. Lukt het wel dan heb je geluk en kan je spelen. Ik heb ze ook allebei al geinstalleert voor VC en III maar nog niet getest. Ik heb het eerst is doen. Greetz Matiscus Volgens mij chrashen texture mods nooit. Misschien kan je ze openen met txd workshop en kijken of alle plaatjes wel besneeuwd zijn. Maar dit is wel veel werk, en als je erachter komt waar het probleem zit, moet je zelf die plaatjes gaan vervangen. Nouja, succes! Greetz Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Test het gewoon. Geeft het een chrash, herinstalleer het gewoon. Lukt het wel dan heb je geluk en kan je spelen. Ik heb ze ook allebei al geinstalleert voor VC en III maar nog niet getest. Ik heb het eerst is doen. Greetz Matiscus Volgens mij chrashen texture mods nooit. Misschien kan je ze openen met txd workshop en kijken of alle plaatjes wel besneeuwd zijn. Maar dit is wel veel werk, en als je erachter komt waar het probleem zit, moet je zelf die plaatjes gaan vervangen. Nouja, succes! Greetz Wazuup Is ook niet ook zo. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb hem nog eens geinstallert maar het was gewoon een slechte mod, ik heb er nu bangelijk goed gevonden voor in bone countey (Dessert) en die is echt bangelijk goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.