Jump to content

Windows Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou ik ga 'm zeker kopen!!.

Ik hoop wel datie wat meer ondersteuning geeft op het gebied van beveiliging. ;)

En nog even over de discussie: Vista, Longhorn

In de spits las ik iets van 2-3 maanden geleden dat het Windows Vista is.

Mischien dat Longhorn het zelfde is als XP home edition/proffessional en dat Vista dan een soort home edition is en longhorn proffesional. :Y

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

8

• X-TX

7

• Quatroking

6

• Upstream

3

Geplaatst:

Mijn pa, had de beta al een maand geleden gezien, en hij is inderdaad heel erg vet, mijn pa koopt hem natuurlijk als een echte computer-freak, dus zal hij ook wel op mijn PC'tje komen.

Geplaatst:
Kan je als Vista uit is Xp updaten naar Vista?

Niels

ja dat kan, maar dan moet je hem wel kopen en dan bij de instalatie zeggen updaten

je kan hem ook naast XP installeeren dan heb je XP en Vista

Geplaatst:

Is een nieuwe software dan ook een nieuwe pentium processor? Pentium 5 :?

In dat geval wacht ik nog even met het kopen van een nieuwe PC.

nee, software is gewoon software, als je een game koopt krijg je er tog ook geen nieuwe processor bij ?

BTW Intel Inside gaat geen Pentiums meer maken, hij geeft ze een andere naam bijv: Intel Inside 8392-84

de vergelijking die jij maakt slaat op niet veel.

Inderdaad Pentium 4 was het laatste nummer. De beste lol van de eeuw, bij een software een processor krijgen. :bonk: Dat klinkt niet echt logische.

Dat bedoelde ik niet :ch: , ik bedoelde dat er dan ook een nieuwe Penium-processor zou kunnen uitkomen (met die nieuwste software dan op) aangezien het al redelijk lang Pentium 4 is. Maar aangezien ze geen Pentiums meer gaan maken...

Geplaatst:

Nee. Windows heeft altijd achtergelopen. 64-bit hardware was er al, 64-bit Windows bestond toen nog niet. Toen kwam er een update die misschien geen een van jullie ook echt gekend heeft naar Windows XP 64-Bit. Enige nadeel, als je die instelleerde werd je serial nummer ongeldig en zou je dus nieuwe Windows moeten kopen als je niet tevreden was over Windows XP 64-Bit. En het wil niet zeggen dat het in een keer nieuwe Windows was, nee, hij kan alleen 64-bit hardware aan. Zo als Pentium.

Kortom, eerst hardware dan Windows.

Geplaatst:

ik hoef hem nog niet voorlopig...

trouwens, ik zie er geen ene vernieuwing in behalve de graphics!

en gelukkig bestaan er altijd nog Warez!!

(mijn neef's pc heeft zeker weten betere hardware dan die voor Vista, hij heeft er gewoon een Xbox 360 ingebouwt)

Geplaatst:
(mijn neef's pc heeft zeker weten betere hardware dan die voor Vista, hij heeft er gewoon een Xbox 360 ingebouwt)

Hoe en waarom heeft hij dat gedaan?

Geplaatst:

Hoe en waarom heeft hij dat gedaan?

Hoe weet ik niet, maar hij deed het alleen omdat hij dan goedkoper uit is dan als hij nieuwe hardware uit de winkel derin douwt

Geplaatst: (bewerkt)

je kan windows vis ta al donwloaden op XXXXXXX typ gewoon in windows vista en als het gedaan is met zoeken staat heelemaal beneden windows vista beta 2 en dan downloaden en voila !!!!

Edit:

NIET DE BEDOELING HE!

LAAT ZE DAT MAAR ZELF UITZOEKEN!

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:
Reported.

hydra-hunter-cheata, je mag hier niet over warez praten. :duh:

is limewire dan soms illigaal sorry maar da wist ik ni

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...