robber Geplaatst: 18 januari 2004 Rapport Geplaatst: 18 januari 2004 is bij mta ook direct alle eilenden unlockt dat wou ik graag wten voor ik hem download oke alvats bdankt Reageren
djbob Geplaatst: 19 januari 2004 Rapport Geplaatst: 19 januari 2004 in mta wel ja maar niet in vice city gewoon Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Je kunt alleen niet in de Pay en Spray enzo...en bij de legerbasis staan geen legers zodat je zo de apache kan halen... Reageren
Jordy Geplaatst: 30 januari 2004 Rapport Geplaatst: 30 januari 2004 En er rijd ook geen verkeer en er lopen ook geen mensen Reageren
djbob Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Geplaatst: 31 januari 2004 Ik vind mta toch over het algemeen saai. Weinig auto's en vaak gaan gassies niet dood ook al zijn ze geen cheater. dan blijken ze ergens anderz te zijn... Reageren
spruytwilliam Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Geplaatst: 31 januari 2004 dat is niet altijd zo djdob, ik he afgelopen keer egt lekker gespeeld op mta er waren geen cheaters en je kon ieder een dood knallen alleen was het jammer toen ik enkele tien tallen had neer geschoten werd ik diconnect maar voor de rest zit ik nu op een server waar veinig cheaters zitten :rolleyes: Reageren
Arjen Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Geplaatst: 1 februari 2004 Het is inderdaad eeen beetje saai... Maar dat ze ineens ergens anders zijn ligt aan hun server of verbinding.. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2004 Rapport Geplaatst: 3 februari 2004 of aan de jouwe Kom laten we met zijn allen stomme berichten sturen.... sorrry hoor....maar ik heb een SNELLE VERBINDING :angry: Reageren
djbob Geplaatst: 4 februari 2004 Rapport Geplaatst: 4 februari 2004 JA, het zijn gewoon bugs in mta en de internet snelheid dat iemand eigenlijk ergens anders is maar dat je hem bij jou ziet. Maar het is ook nog maar verzie 0.3.... En william heb ook wel gelijk, want soms is het ook wel kicke! En blijkbaar heb ik weer een nieuwe bijnaam gekrege... DJDOB!!! wat een naam. Hoe verzin je het william Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.