Lorenzo NL Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik heb weer gelezen op deze site dat er een sproeivliegtuig is maar waar staat ie dan? en ook nog een dubbeldekkervliegtuigie? WAAR STAAN ZE Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Sproeivliegtuig? Oh, je bedoelt vast de Cropduster, die kan je vinden op het platteland ergens. Sorry maar ik kan geen kaartjes maken. Nu nog de Stuntplane: De stuntplane kan je krijgen door alles zilver te hebben op de vliegschool. Maar je kan hem ook krijgen doormate van een cheat, PS2: Circle, Up, L1, L2, Down, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle Xbox: B, Up, Left Trigger, White, Down, Right Trigger, Left Trigger, Left Trigger, Left, Left, A, Y PC: FLYINGTOSTUNT Veel succes. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Neem eens een kijkje op Wiki-GTA. Daar staat genoeg informatie. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...uigen#Aircrafts Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) ik heb weer gelezen op deze site dat er een sproeivliegtuig is maar waar staat ie dan? Dat sproeivliegtuigje wat je bedoeld is waarschijnlijk de Stuntplane (klik om hem te zien). Als je op de toets waar je de wielen kan mee intreken, indrukt dan zal er een soort rode gas uit het vliegtuigje komen (zie het plaatje, hieronder). Hier kun je hele mooi stunts mee maken, bijvoorbeeld de looping. Verder kun je hem heel gemakkelijk besturen. Je kunt de Stuntplane vinden, als je elk onderdeel van de vliegschool op zilver of beter haalt. Verder kun je hem ook met een cheat spawnen: PC: FLYINGTOSTUNT PS2: Circle, Up, L1, L2, Down, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle Hieronder zie je een plaatje met dat soort gas. Bewerkt: 18 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Hij wou ook een sproeivliegtuigje weten, daar komt water uit. Hier is een plaatje ervan: De Cropduster. Bron Bewerkt: 23 januari 2006 door General Lee Reageren
Damos Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Je kan het stuntvliegtuig ook spawnen door de code ( Weet ik niet meer) te gebruiken. De code zorgt dat het vliegtuigje naast je spawnt. Bewerkt: 23 januari 2006 door Damos Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 De cropduster moet ook ergens op een boerderijtje staan ... die op een berg(je) is ! Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 de gupduster kun je volgens mij aleen krijgen als je ale stedn beschrik baar zijn Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 gta 88.. uhm ik bedoel ogloc 00 :$ Als je kijkt naar de vindplaatsen van de cropduster; http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...reas_Cropduster Zie je dat hij ook al beschikbaar is in badlands, bijgevolg moeten dus niet alle steden beschikbaar zijn. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je kan er ook mee sproeien! Door dee knop te gebruiken waarmee je je wielen in trekt! Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 En welke knop is dat(standaart) Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 2 NUM2 is toch voor je straal pijpen te veranderen van plaats? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.