Achille Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 rate? ff voor jullie om te weten in het echt heet ik Ben Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Erg leuk gedaan.. Wat me niet bevalt is de nummerplaat, het ''B'' logo en de letters op het voorraam (dat is van een Deense website, zat dat er al op?).. Voor de rest, erg mooi.. Rate 7/10. BTW: Mag ik vragen waarom je jouw creaties niet in het pictunetopic post? Groetjes Reageren
Achille Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Als ik ze hier post dan krijgen ze niet zoveel aandcht als daar en hier wordt alleen de mijne beoordeelt die B logo staat voor mijn naam, Ben. En die letters op het raam zat er al had het raam alleen zwarter gemaakt thnx Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ja ik bedoel dat dat ''B'' logo niet zo mooi op de auto zit, ik wist dat het voor ''ben'' stond.. Kan je misschien het origineel laten zien? Of een link naar het origineel? Zodat je kan zien wat je allemaal veranderd hebt.. Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.