Dynamic Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik heb Gehoord ook zelf 1 x gezien dat je in een huis kan inbreken waar mensen aan het slapen zijn maar ik heb nu GTA uitgespeelt maar ik weet die huizen niet meer te vinden waar kan ik deze nu vinden! Bewerkt: 23 januari 2006 door Giovanni_bono Reageren
De Huib Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 je moet gewoon overal proberen. soms liggen er mensen te slapen soms niet Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 @De Huib : je moet gewoon overal proberen. soms liggen er mensen te slapen soms niet @me: 0veral dat help lekker elk huisje bij langs Ik vraag waar en of het nog kan sorry maar jij hebt mijn vraag niet goed beantwoord! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Inbreken kon overal en waar je maar wil. Stap rond 20.00 uur in een Boxville en rij in de buurt rond. Je kunt inbreken in alle woonhuizen met een gele marker ervoor. In het beeld loopt een teller mee en zo rond een minuut voor het dag wordt moet je stoppen, in je auto stappen en alle spullen wegbrengen naar de opslagplaats. Kijk op WikiGTA - Robbery missies voor een uitgebreide uitleg. En ter zijde: ik heb je tekst onder je signature aangepast. Het is NIET toegestaan voor leden om moderatortags te gebruiken: die zijn bestemd voor de crew..... Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Is dat aleen Bij missies inbreken of kan dat altijd rond 20:00 uur? En je kan toch dan geen spul jatten bijvoorbeeld taveltjess enz.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Nee hoor....je kunt iedere dag inbreken tussen 20.00 uur en 06.00 uur. Je kunt alleen waardevolle spullen zoals TV's, stereo's en videorecorders stelen, inderdaad geen tafels ofzo. Soms tref je in het huis ook wat geld aan en zelfs soms een wapen die je kunt meenemen. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.