Trax Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Je jat een helikopter ...... je vliegt naar strand/dorpjes en dán !...... zet je je heli op automatische piloot (stilhangen/eerder bepaald schema vliegen) en gaat de gun bedienen. :ph34r: Zo'n mogelijkheid lijkt me echt vet. Je kan dan dus precies op iets schieten, en hoeft niet 23x (zoals in VC) om iets heen te vliegen, totdat je iets raakt :huh: Wat lijkt jullie van iets als dit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Het lijkt mij wel vet dan kan je tenminste RAAK schieten in VC is dat waardeloos. Maar dat soort mogelijkheid kwam toch ook in SA? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Ik heb daar nog niets van gehoord :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Het zou wel handig zijn, alleen het klijkt me sterk... Je hebt in SA dus de Dodo om te vliegen met Fly-by shooting (in plaats van drive-by shooting) In het echt zit er geen automitsche piloot functie op een vliegtuigje die met een Dodo vergelijkbaar is. Maar je weet het nooit natuurlijk! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 ik denk dat de automatische piloot van de dodo rondjes vliegen zou betekenen ik zou het echt heerlijk vinden als het er was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Ja! Lijkt mij wel cool! He Ironfirst? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 huh, wat bedoel je met 32keer raak schieten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 ,Sep 3 2004, 08:40 PM] huh, wat bedoel je met 32keer raak schieten Dat ie na 23x iemand of een ding raakt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Dit klinkt als een goed idee voor een mod :lol: Voelt iemand zich aangesproken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 ik denk dat de automatische piloot van de dodo rondjes vliegen zou betekenenik zou het echt heerlijk vinden als het er was Het zou een erg leuke optie zijn, maar als je iets op de grond wil raken moet je vliegtuighelemaal schuin hangen! :huh: Ik denk dat ALS het erin zit het eerder bedoeld is om ander luchtverkeer te beschieten. Dus misschien wordt je wel aangevallen in een missie door heli's of andere Dodo's! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Met GTA SA kun je je heli wel in de automatische piloot zetten. Er is daar een code voor, wat die was weet ik niet. Je moet dan gewoon ff op wat cheatsite's kijken. Alleen die automatische piloot is wel irri want je hangt niet helemaal stil dus het is lastig om iemand door zijn kop of wat dan ook te knallen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 zou zeker wel vet zijn ja!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Wtf is dit nou weer voor bullshit? Topic Closed (beetje teveel de laatste tijd, maar dat heb je nu hé ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts