Achille Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 oftewel Achille Designs Reageren
Dizcid Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ziet er leuk uit alleen jammer van de kwaliteit en de lettertype die is een beetje onduidelijk maar voor de rest wel goed. 7.5/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ziet er wel goed uit. Alleen ik vind de kwaliteit best wel slecht, net zoals dizcid al zei. Misschien had hij mooier geworden met Sharpen? Weet het niet hoor, ik ben absoluut geen expert in het maken van dit soort logo's. Verder ziet hij er erg netjes uit, en ik geef er een 7.8 voor. Goed werk wederom! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Mooi.. Kijk als je daar nou een logo van maakt en die op je gepictunede auto's doet, misschien een idee?? Groetjes Reageren
Achille Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik had denk ik verkeerd opgeslagen ofzo, want die ik had gemaakt was heel scherp edit: dit is voor mijn partypeeps www.pp2g.nl en dan account Ben^ Bewerkt: 23 januari 2006 door Achille Reageren
Eli R Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ze zijn beiden wel lijp, alleen de kwaliteit valt heel erg tegen. Probeer het eens op te slaan als een .pgn, of een .jpeg met alles op het hoogtst. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ze zijn beiden wel lijp, alleen de kwaliteit valt heel erg tegen. Probeer het eens op te slaan als een .pgn, of een .jpeg met alles op het hoogtst. Lijp? Wat heb jij nou voor een commentaar? Het is juist mooi Ziet er goed uit achille vooral de kleuren zijn mooi. >>> Door .Levi.: Lijp staat voor (vet, cool, gaaf etc) Raar maar cool zeg maar.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.