GTA Gangster Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb net MTA:SA Client R1 gedownload Ik installeer hem, en ik start 'm op, dan zegt ie dat hij niet iets kan vinden. EErst geeft ie een waarschuwing dat San Andreas al draait (wat niet klopt). Hij geeft daarna deze Error:Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_26.dll nie kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Wat moet ik doen? Alvast Bedankt Reageren
RTS Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Opnieuw installeren net als wat de error zegt. Zou SA en MTA ff opnieuw proberen te installeren. Reageren
Crifox Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik heb dit ook al in de MTA fora's gevraagt, klik hier voor meer informatie. Reageren
RobbertR Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik had dat probleem ook, en ik heb dat bestand ergens gedownloaden. Hier is het bestandje! Je moet hem in je MTA map doen! Veel plezier!! Bewerkt: 23 januari 2006 door starkiller Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 welke de hoofdfolder of die in gtasa? Reageren
RobbertR Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Hij moet in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\MTA Bewerkt: 28 januari 2006 door starkiller Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Volgens mij ben ik niet de enige met problemen. . Als ik mta SA opstart, kreeg ik eerst een foutmelding, maar dat is nu gefixt. Maar als ik het nu opstart, krijg ik een zwart scherm. Eerst komt het laadschermpje van mta, daarna dat filmpje van gta SA, dat spoel ik dus door door op enter te drukken. Maar daarna krijg ik gewoon een zwart scherm, er gebeurt niets. Ik heb geen mods geinstalleerd, ook heb ik gewoon een legale, geregistreerde versie 1.0. Ik heb gta SA al opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Quote uit een ander topic. Ik heb dit ook gehad. Toen heb ik hem gedownload van een anderen site,deed die het gewoon! Je kan het hier vinden: http://light.mtavc.com/ Succes! Mischien helpt dit jullie ook? Maar ik denk niet dat het voor: Flying Dutchman helpt. Bewerkt: 28 januari 2006 door W1ckeD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.