Noorlandt Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hallo, Ik heb op de site rondgezocht of ik een topic over mijn probleem heb kunnen vinden maar dit is mij niet gelukt dus ik vraag het maar even. Ook mijn excuses als deze vraag op de verkeerde plaats staat. Maar goed hier mijn vraag. Ik heb het Spel GTA SA op de pc en weet dat je via sites auto's auto's kan downloaden en dan in het spel kan plaatsen in de plaats van een andere auto wat al in het spel is. Nu is mijn vraag of iemand mij zo duidelijk mogelijk zou kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen. Alvast bedankt Noorlandt Reageren
Blastov Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Tuurlijk, - Download een willekeuruge auto - Bijna altijd is deze ingepakt door win(zip)(rar), pak die uit - Vaak zit er een readme bij waar precies in staat hoe het moet zo niet, leg ik het nu even uit: Er zijn 2 bestanden die de auto vervangt, een DFF (het model) en een TXD (de 'plaatjes' van de auto) en soms ook een COL (dat de auto tastbaar is) In je sa map ga je naar de map models hierin staat de file 'gta3.img' open deze met de Img Tool 2, deze kun je vast wel vinden op gtagames.nl. Zoek de bestanden op van de auto die je zojuist gedownload hebt, verwijder die 2, en voeg de 2 nieuwe toe Conclusie: je verwijdert de orginele en je voegt de dff\txd van je zojuist gedownloade auto toe start het spel, als het goed is, is de auto nu ververangen Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Kleine toevoeging: Soms moet je nog wat getalletjes veranderen van de groote van de wielen enz enz.. Dit moet in de readme staan. Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 hallo ik heb sa en ik wil graag nieuwe autos erin zetten nou heb ik die auto gedownload en ook de img tool en dan open ik daarmee de map gta3.img en dan wil ik iets deleten of replacen en komt er een foutmeldin van : file acces dinied wil iemand mij dit uitvoerig uitleggen op msn als het even kan mijn adres is : >>> Door GTA-Sheep: Mailadres/MSN verwijderd<<< alvast bedankt Reageren
JGuntherS Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Dat kan 2 dingen betekenen: het bestand is in gebruik door een ander programma, had je misschien SA nog aan staan? Of het kan betekenen dat je geen permissie hebt om in die map te schrijven. Als het dan nog niet werkt, weet ik het ook niet. Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 hoezo geen premisse mijn san andreas is legaal heb hem in de winkel gekocht maar weet je dna ook niet iemand anders die het wel zou weten? Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Oorzaak: haal 'alleen-lezen'van je sa map af doe dit door, rechtermuisknop op je sa map > alleen-lezen uit te vinken > ok > wijzigen op alle sub-mappen Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 ok danke je wel maar en wat meot je dan doen ikheb nu een bmw m5 gedownlaod en daarin zitten de volgende bestanden in: sultan.txd vehicle.txd sultan.dff m5.ggm welke van deze bestanden moet ik erin zetten en moet ik dan de oude ervan wissen? Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 sultan.dff en sultan.txd in de img m5.ggm ??? vehicle.txd sa map\models\generic\hier Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 vehicle.txd sa map\models\generic\hier wat moet hierin? Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 in c:\program files\rockstar games\gta san andreas\models\generic moet vehicle.txd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.