Jump to content

Auto's in GTA San Andreas importeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb op de site rondgezocht of ik een topic over mijn probleem heb kunnen vinden maar dit is mij niet gelukt dus ik vraag het maar even. Ook mijn excuses als deze vraag op de verkeerde plaats staat.

Maar goed hier mijn vraag. Ik heb het Spel GTA SA op de pc en weet dat je via sites auto's auto's kan downloaden en dan in het spel kan plaatsen in de plaats van een andere auto wat al in het spel is. Nu is mijn vraag of iemand mij zo duidelijk mogelijk zou kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt

Noorlandt

Geplaatst:

Tuurlijk,

- Download een willekeuruge auto

- Bijna altijd is deze ingepakt door win(zip)(rar), pak die uit

- Vaak zit er een readme bij waar precies in staat hoe het moet

zo niet, leg ik het nu even uit:

Er zijn 2 bestanden die de auto vervangt, een DFF (het model) en een TXD (de 'plaatjes' van de auto) en soms ook een COL (dat de auto tastbaar is)

In je sa map ga je naar de map models hierin staat de file 'gta3.img' open deze met de Img Tool 2, deze kun je vast wel vinden op gtagames.nl.

Zoek de bestanden op van de auto die je zojuist gedownload hebt, verwijder die 2, en voeg de 2 nieuwe toe

Conclusie: je verwijdert de orginele en je voegt de dff\txd van je zojuist gedownloade auto toe

start het spel, als het goed is, is de auto nu ververangen :)

Geplaatst:

Kleine toevoeging:

Soms moet je nog wat getalletjes veranderen van de groote van de wielen enz enz..

Dit moet in de readme staan.

Geplaatst:

hallo

ik heb sa en ik wil graag nieuwe autos erin zetten

nou heb ik die auto gedownload en ook de img tool en dan open ik daarmee de map gta3.img en dan wil ik iets deleten of replacen en komt er een foutmeldin van : file acces dinied

wil iemand mij dit uitvoerig uitleggen op msn als het even kan mijn adres is : >>> Door GTA-Sheep: Mailadres/MSN verwijderd<<<

alvast bedankt

Geplaatst:

Dat kan 2 dingen betekenen: het bestand is in gebruik door een ander programma, had je misschien SA nog aan staan? Of het kan betekenen dat je geen permissie hebt om in die map te schrijven.

Als het dan nog niet werkt, weet ik het ook niet.

Geplaatst:

hoezo geen premisse

mijn san andreas is legaal heb hem in de winkel gekocht

maar weet je dna ook niet iemand anders die het wel zou weten?

Geplaatst:

Oorzaak: haal 'alleen-lezen'van je sa map af

doe dit door, rechtermuisknop op je sa map > alleen-lezen uit te vinken > ok > wijzigen op alle sub-mappen

Geplaatst:

ok danke je wel

maar en wat meot je dan doen ikheb nu een bmw m5 gedownlaod en daarin zitten de volgende bestanden in:

sultan.txd

vehicle.txd

sultan.dff

m5.ggm

welke van deze bestanden moet ik erin zetten en moet ik dan de oude ervan wissen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...