Jump to content

MTA SA geinstaleerd!GTA SA werkt niet meer:(

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb inmiddels het systeem hersteld nu instaleert hij weer maar als ik hem opstart geeft hij aan"er is een fout opgetreden in sanandreas.exe"Ik wil nu dus gta sa verwijderen om hem nog een keer te instaleren maar ik krijg weer dezelfde foutmelding.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Als je hem instaleerd krijg je dan ook een fout melding? Is je CD goed schoon? Zo nee maak hem schoon met een doekje en lauw water. Doet hij het dan nog niet kan hij onherstelbaar beschadigd zijn en zal je een nieuwe moeten kopen.

Nog een tip als je een mod zoals MTA Installed kan je beter altijd een back-up van je GTA maken zodat je altijd nog de nieuwe versie hebt.

Geplaatst:
Als je hem instaleerd krijg je dan ook een fout melding? Is je CD goed schoon? Zo nee maak hem schoon met een doekje en lauw water. Doet hij het dan nog niet kan hij onherstelbaar beschadigd zijn en zal je een nieuwe moeten kopen.

Nog een tip als je een mod zoals MTA Installed kan je beter altijd een back-up van je GTA maken zodat je altijd nog de nieuwe versie hebt.

Heey,Ik zie zelf nog geen krassen.Maar heb hem toch schoongemaakt en doet het nog steeds niet.

Geplaatst:

Heey,Ik zie zelf nog geen krassen.Maar heb hem toch schoongemaakt en doet het nog steeds niet.

En hij geeft geen foutmeldingen aan?, of ''knalt'' hij er gewoon uit?

Geplaatst:

En hij geeft geen foutmeldingen aan?, of ''knalt'' hij er gewoon uit?

Hij geeft zoon foutmelding van dat er een fout is opgetreden in sanandreas.exe

Geplaatst:

Helpt GTA SA opnieuw installeren ook niet dan?

Misschien nog een keer een systeem herstel doen, van een andere datum dan je eerst deed?

Geplaatst:
Helpt GTA SA opnieuw installeren ook niet dan?

Misschien nog een keer een systeem herstel doen, van een andere datum dan je eerst deed?

Ok ik zal het proberen

Bedankt alvast!

Geplaatst:

Nog een Tip voor het verwijderen:

Probeer San Andreas als volgende te verwijderen:

Ga naar Start>Configuratiescherm>Software zoek naar San Andreas, dan klik je naast het San Andreas icoontje en tekst, op Verwijderen/Wijziggen.

Als dat niet lukt, moet je eerst de GTA San Andreas map verijderen, en dan het hierbovenstaande proberen.

Veel Succes ;)

Heb je misschien ook als hij start, dat er een raar geluidje uit je PC komt, dan kan ook je Driver kapot zijn, had ik ook eens met Need for Speed:Most Wanted

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...