uden Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 is er een code dat je al je geld kwijtbent of wat is anders de snelste manier Reageren
Ferre Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Gokken in Las Venturas en gewoon slecht inzetten. Gewoon een miljoen inzetten en dan ben je het snel kwijt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Gokken in Las Venturas en gewoon slecht inzetten. Gewoon een miljoen inzetten en dan ben je het snel kwijt Wel saven van tevoren want misschien win je wat en je kan ook bij paarden races gokken daar an je het bedrag invullen dat je inzetten wel saven van tevoren. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 ik verlies altijd !! lol maar als je geld teveel hebt, moet je gewoon bij Blackjack 1 miljoen op 1 vakje inzetten Dan verlies je meestal ! Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik kan niet hoger dan 100.000 inzetten bij een gok tafel. Hoe komt dat ? Reageren
Damos Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hoe vaker je goed gokt hoe meer geld je kan inzetten dus dan kan je dacht ik meer dan 100.000 Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Inderdaad, hoeveel je kan inzetten, hangt af van je 'Gambling skill' die ook bij je stats te zien is. ( bij fat, enz..) Hoe hoger je gambling skill is, des te meer je kan inzetten. Je skill kan je verhogen door veel te gokken. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Hoevaak moet je goed gokken om 1 miljoen in te kunnen zetten dan ? Reageren
Damos Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Dat licht er vanaf hoevaak je goed aan het gokken bent. Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 wil je veel geld kwijt hebben 1 paarden rach heel veel in zetten dan hopen dat je verliest 2 bijarten 3 gokken en dan een mijoen inzeten en hopen dat je verliest Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 wil je veel geld kwijt hebben1 paarden rach heel veel in zetten dan hopen dat je verliest 2 bijarten 3 gokken en dan een mijoen inzeten en hopen dat je verliest Biljarten* Reageren
De Huib Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 bij biljarten win ik meestal Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 wil je veel geld kwijt hebben1 paarden rach heel veel in zetten dan hopen dat je verliest 2 bijarten 3 gokken en dan een mijoen inzeten en hopen dat je verliest Met biljarten raak je niet veel geld kwijt elk potje maar 1000$ kwijt en het duurt ook heel lang. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Wel ik kan er niet aan doen maar ik heb daar net 1uur bijna niets anders gedaan dan gegokt en ik verloor bijna altijd! Ik denk: wie veel geld heeft verliest vlugger dan iemand met geen geld! Ofwel heb ik ongeluk Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Wel ik kan er niet aan doen maar ik heb daar net 1uur bijna niets anders gedaan dan gegokt en ik verloor bijna altijd!Ik denk: wie veel geld heeft verliest vlugger dan iemand met geen geld! Ofwel heb ik ongeluk Nee maar je skills krijgen meer geluk als je alle horsehoves verzamelt dit staat in je status bij player staat er luck 1000. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.