Jump to content

geld teveel


uden

Recommended Posts

als je geld in die fruitautomaten doet verlies je in het begin wel wat geld maar als je dan even doorgaat krijg je een hogere prijs :Y ik heb het een tijdje gedaan en alles steeds bijgehouden en bij elke fruitautomaat heb ik geld gewonnen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

wil je veel geld kwijt hebben

1 paarden rach heel veel in zetten dan hopen dat je verliest :puh:

2 bijarten

3 gokken en dan een mijoen inzeten en hopen dat je verliest

Biljarten*

we weten wel, dat daar Biljarten zou moeten staan

dus die post had geen Nut eigenlijlk !

Link to comment
Delen op andere websites

als ik gok bij San Andreas win ik altijd bij de Caligula's dan de four dragon maar ik zet steeds het maximum en ik doe even of oneven en ik win zowat 10 to20 zetten achter elkaar BTW waarom wil je geld verliezen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Nee maar je skills krijgen meer geluk als je alle horsehoves verzamelt dit staat in je status bij player staat er luck 1000.
Ik heb ze allemaal maar dat werkt echt hoor!

>>> Door BS: Bump ajb zo'Än topic niet met een bericht dat niks met het topic heeft te maken. Overige members, negeer dit bericht, anders toch slot.<<<

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Biljarten kun je in een bar. Bijvoorbeeld de bar waar je met Denise moet gaan daten. Die bar vlakbij de Binco in Los Santos.

asdf0pw.png

Verder in de woestijn is ook een klein barretje. Als je daar naar binnen gaat kun je ook biljarten.

asdf4pu.png

Verder zijn er nog wel meer cafe's waar je kan biljarten. Ik heb de 2 bekende even genoteerd.

TIP: Schiet geen mensen in de bar dood. Doe je dat wel, dan kun je nooit meer biljarten.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Geld verspillen, , zet al je geld in bij de paarderace. _O__O__O__O_

>>> Door Dizzee: Leuke bump, maar spijtig genoeg geen nuttige toevoeging aan het topic. Gelieve dat in het vervolg achterwege te laten... Het is namelijk al gezegd geweest in dit topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...