Jump to content

Proxy

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen wat een proxy ?

k heb gehoort dat het is bedoel voor hackers.

Mvg Niels

Geplaatst:

Nee. Een proxy is ongeveer zo iets als IP. Maar iets minder belanrijk. Als je ProxySwither hebt kun je het veranderen, zonder dat je internet van uit gaat. Als je IP veranderd zijn de gevolgen zo erg dat je moet bellen om je internet weer terug te krijgen.

Proxy is meer om op internet te surfen. Websites zo als RapidShare maken er gebruik van zodat mensen niet meer downloaden dan ze werkelijk mogen. Zo word de Proxy naar de surver verzonden en weer terug met het antwoord; 'Je mag met deze Proxy pas over 74 minuten downloaden... Wil je Premium Account?' door de account te nemen kun je meer downloaden.

Programma's zo als ProxySwither zijn niet zo makkelijk maar wel leuk voor mensen die veel downloaden via websites als RapidShare.

Meer weten? Post het, want dit is echt eigenlijk. Soort nummer die steeds van je computer naar server gaat een terug.

Geplaatst:

Zeg eerlijk, ik zat bijna goed. Ik weet ook niet echt goed wat het is namelijk. Heb deels mijn ervaring te danken aan KPN.

Geplaatst:

Je kunt ook via **** op een proxy, zonder hem te downloaden, dan moet je een URL intypen, en op die URL heb je dan een ander IP adres, best handig!

Niet in de bron van mijn url kijken, daar staat een vies woord [/font]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry dit is niet de bedoeling. De betekenis uitleggen is no problemo maar als je mensen er ook nog is aan gaat helpen wordt het internet een nog groter rommeltje.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...